Gå til innhold

Kanskje den mest motiverende videoen noen gang!


Armadillo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er faktisk 110% sikker på at du i tillegg kommer til å et MASSIVT antall kjærestepoeng dersom du foreslår lerret på rommet!

Haha, faktisk har jeg slått et slag for det i årevis, men nå nylig kom han på den LURE idèen å få lerret i andre etasjen (nye tvstua vår). Så jeg måtte bare nikke og smile og fortelle ham hvor flink han var som kom på det sånn helt av seg selv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt oppriktig så var det altfor mye cardio, ingen vektløfting eller primalbrøl? Skuffa.no

Essensen i filmen er jo ikke akkurat kardio da. Det sies ikke noe konkret om kardio, bildene er bare en forsterkende effekt av hva som sies. Essensen her er jo det å glemme de indre stemmene som forteller deg at du skal gi opp, og fortsette å pushe deg selv stadig lenger, uavhengig av aktivitet. Det er rett og slett den ultimate pep-talken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To av mine absolutte favoritter mht gåsehudfaktor:

Har en spilleliste med en 50-60 slike på som ruller og går før trening, men får ikke posta linken til lista uten at den embedder bare den første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av mine absolutte favoritter mht gåsehudfaktor:

Har en spilleliste med en 50-60 slike på som ruller og går før trening, men får ikke posta linken til lista uten at den embedder bare den første..

Jeg skulle akkurat til å skrive at denne tråden trengte litt eirich! Fyfaen Misha leverer alltid, får akutt behov for å løfte noe tungt og være mann.

Essensen i filmen er jo ikke akkurat kardio da. Det sies ikke noe konkret om kardio, bildene er bare en forsterkende effekt av hva som sies. Essensen her er jo det å glemme de indre stemmene som forteller deg at du skal gi opp, og fortsette å pushe deg selv stadig lenger, uavhengig av aktivitet. Det er rett og slett den ultimate pep-talken

Joda, jeg skjønte det var poenget. Men for meg personlig føler jeg ikke det er motiverende, for det som motiverer meg er når jeg stirrer ihjel vektstanga som skal flyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å skrive at denne tråden trengte litt eirich! Fyfaen Misha leverer alltid, får akutt behov for å løfte noe tungt og være mann.

Joda, jeg skjønte det var poenget. Men for meg personlig føler jeg ikke det er motiverende, for det som motiverer meg er når jeg stirrer ihjel vektstanga som skal flyttes.

Jojo for all del, vi motiveres av forskjellige ting. Pep-talken er det som motiverer når bare tanken på å løfte en kilo virker direkte frastøtende, og lysten til å gå på trening er null. Før man får sett på denne stanga som skal drepes. Fysisk og psykisk motivasjon er to forskjellige ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...