Gå til innhold

1 calorie spray, hvor?


playfair90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De selger 1 cal spray på Meny her jeg bor i hvert fall. Men personlig tror jeg at det ikke spiller virkelig stor rolle på dietten din dersom du steker i en spiseskje kokosolje eller smør, du må huske at det er små mengder av fettet som trekker inn i kjøttet. 1 cal spray er etter det jeg husker kun rapsolje blandet med en lang liste av forskjellige kjemikaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette verdt kjøpet ?

Jeg mener at det ikke er tilfellet, men jeg er ikke nøytral i denne problemstillingen (:

Du betaler... 40? 50? Kroner for en boks med fett under trykk, og jeg er ikke overbevist om at sånn spesielt helsevinklet fettspray er så mye bedre for bunnlinjen/sideflesket at det er vits å investere i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 cal spray er renspikka tull...

- Fry light 1kcal spray

Ingredienser: Solsikkeolje(56%), vann, emulgulatorer(lectin, sukrose), alkohol, antioksidant(tokoferolrik ekstrakt(vitamin E)), fortykningsmiddel(xanthan gummi)

- Olivenolje

Ingredienser: Oliven

Jeg vet hvertfall hvilken jeg går for......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 cal spray er renspikka tull...

- Fry light 1kcal spray

Ingredienser: Solsikkeolje(56%), vann, emulgulatorer(lectin, sukrose), alkohol, antioksidant(tokoferolrik ekstrakt(vitamin E)), fortykningsmiddel(xanthan gummi)

- Olivenolje

Ingredienser: Oliven

Jeg vet hvertfall hvilken jeg går for......

Et spray = 1gram og det du steker sticker ikke fast i panna. Det er vitsen med sprayen. Om noen heller vil bruke de 90kcal du kan spare der på noe annet må da noen for guds skyld få lov til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere plasser på nettet hvor treningsentusiaster bruker 1 calorie spray i pannen. Finnes dette i vanlige norske butikker(OBS!, rema, kiwi) eller kanskje noen kostholdsforretninger? Var lite gira på å bestille på nettet!

Sett det på Kræmer Stakkevollan for noen måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...