Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Myrevolution sin mocca chocolate er kjempe god!
Enig! Det er den beste jeg har smakt. Og peanøtt varianten de har. Men egentlig så tenker jeg at det skal jo ned likevel,så så kresen kan en liksom ikke være...:sneaky:
Skrevet
Noen som veit om proteinpulver med jordbærsmak som smaker digg?? Litt lei sjokoladesmaken... :S

Bruker Star Nutrition sin Whey-100 akkurat nå og må si at det var en veldig grei endring etter et år med sjokoladesmak :p

Den kunne med fordelt smakt litt mer, men.

Skrevet

Norkost.no sender ut smaksprøver på de fleste pulvere! Er vel bare å spørre på Facebooksiden deres.

Spiser selv Elite Gold. Veldig likt som Myoprotein både på smak og innhold. Ikke så søtt som mange andre proteinpulvere.

Annonse

Skrevet
Jeg ser den kommer i mange smaker, har du Ojive eller andre prøvd de?

Som sagt prøvd sjokolade i ett år, og nå 4kgs pose med jordbær. Sjokolade er litt sånn....."så som så", det finnes bedre varianter: ON's double-rich chocolate, Dalbads Whey Class+ f.eks. Jordbær smaken til SN kunne med fordel vært sterkere, men jeg pleier å blande 2 scoops i 0.5L ekstra lett melk og det er "greit nok" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...