Gå til innhold

trenger hjelp!!


Grether

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting. Det virker som om jeg har gått opp i vekt/blitt større, selv om jeg trener mye mer enn før og spiser sånn jeg har gjort. I går var jeg på fylla, og i dag føler jeg meg kjempestor, klarer ikke engang ta igjen knappen på buksen min, er det mulig å ha lagt på meg fett da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg ingenting. Det virker som om jeg har gått opp i vekt/blitt større, selv om jeg trener mye mer enn før og spiser sånn jeg har gjort. I går var jeg på fylla, og i dag føler jeg meg kjempestor, klarer ikke engang ta igjen knappen på buksen min, er det mulig å ha lagt på meg fett da??

Du legger ikke på deg fett på en kveld på fylla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert undervurdert kaloriinntaket ditt

?? sier at jeg spiser det samme som før?

Frokost: 2 knekkebrød, frukt + en skål mager kesam/cc/yoghurt med nøtter og bær/litt havregryn

Lunsj: 3 knekkebrød med magerost + frukt/neve nøtter

Middag: Salat + 1 stk kyllingfilet, evt 2 speltlomper

Kvelds: samme som frokost + frukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?? sier at jeg spiser det samme som før?

Frokost: 2 knekkebrød, frukt + en skål mager kesam/cc/yoghurt med nøtter og bær/litt havregryn

Lunsj: 3 knekkebrød med magerost + frukt/neve nøtter

Middag: Salat + 1 stk kyllingfilet, evt 2 speltlomper

Kvelds: samme som frokost + frukt

Det er sikkert fordi speltlompene har økt i kalorier!! :lol:

Fra spøk til alvor. Hva med å kutte ut knekkebrødene med noe annet? Type mindre karbo og mer fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalori intaket ditt er veldig lavt.. Kroppen din justerer forbrenningen din etter kalori intaket den er vandt til. En dag hvor du går langt over er ikke bra med andre ord :\ Deler av det er selfølgelig vann. Annbefaler deg å drikke veldig mye vann for å tømme deg for det ekstra kroppen din holder på ;) Om kroppen din har lagret fett så skal ikke du bekjymre deg for det. Fettet som er lagret blir brukt som energi iløpet av uka på den dietten der.. 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

?? sier at jeg spiser det samme som før?

Frokost: 2 knekkebrød, frukt + en skål mager kesam/cc/yoghurt med nøtter og bær/litt havregryn (2 knekkebrød(avhengig av type )maks 100, frukt - spørs hvilken 100-150, mager kesam/cc/yoghurt (vedder for du bruker en halv boks, ) som blir rundt rundt 100, bær er så lite at det nesten ikke er vits å ta med, og så spørs det hvor mye nøtter du isåfall bruker.

Lunsj: 3 knekkebrød med magerost + frukt/neve nøtter- knekkebrød med magerost maks 150, frukt/nøtter 150

Middag: Salat + 1 stk kyllingfilet, evt 2 speltlomper (Kyllingfilet 150, salat ikke verdt å telle engang, maks 50, 2 speltlomper 100)

Kvelds: samme som frokost + frukt

om vi makser alt blir det 350 + 300 + 300 + 350 + 150 som da blir 1450 som også er alt for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om vi makser alt blir det 350 + 300 + 300 + 350 + 150 som da blir 1450 som også er alt for lite

I dag har jeg prøvd å logge alt jeg har spist

Frokost: 2-3 ss naturell yoghurt, 2-3 ss mager cc, 1 ss kesam med 1 neve havregryn, litt frukt + en neve nøtter(cashew)

Etter trening: samme som over + 3 skinkeskiver, 1 egg + grønnsaker, 1 gl. ekstra lettmelk

MM: neve nøtter + 1/2 eple

Middag: 1 kyllingfilet + salat, salsa + 1 speltlompe

Kvelds: samme som frokost + 1 speltlompe med lettost, magerost og skinke, 1 knekkebrød med tomatsild, 1 gl skummet melk

Dette gir rundt 2000 kcal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neve nøtter; 150 x2

havregryn; 100

1 ss kesam, 2 ss cc, 2ss yoghurt; 25x10

vet ikke helt hvor mye frukt, men vi sier 50 der -siden du ikke sier en hel frukt

1 egg; 80

1/2 eple; 50

kyllingfilet 150

speltlompe 50x2

1 knekkebrød 50

salat, pålegg + salsa er vel kanskje maks 150 til sammen.

Melka utgjør vel rundt 200

Altså ca 1400 ca til sammen:P

Har du logget på noen verktøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...