Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har iphonen enten i siden på tightsen eller i sportsbhen (siden jeg likevel ikke har pupper som tar opp plass der)..........

Litt upraktisk - hadde sånn der "putt på armen"-ting før, men får ikke av det dekselet jeg har på den nå så må nesten bare ha den sånn.. her og der. Har "beats" høretelefoner eller hva de heter, men det vil jeg ikke anbefale for knallrøde svære vernehodetelefoner er FLAUT å gå med!!!

Annonse

Ipod, den helt minste, også varierer jeg mellom koss headsett, WECS headsett eller philips øreplugger.. :-)

Grunnen til at jeg varierer, er at jeg liker ikke headsett når jeg trener ben, blir altfor varm:P Dessuten, om jeg bruker caps, vil jeg helst ha plugger... er ikke lett...:rolleyes:

Hører via øret!

Har slutta å ha med egen musikk, mobilen er for svær, og jeg har for dårlig musikk på mp3spillern, og gidder ikke bytte. Musikken på anlegget på gymmen får duge, og om den ikke duger, så driter jeg i det, jeg overlever :)

Det blir som oftest med mobilen i sportsbh'en og koss porta pro headset. Ikke optimalt fordi både mobil og headset blir svett, men får liksom aldri prioritert å kjøpe ny mp3-spiller :unsure:

Jeg liker best når det er lite folk på trening og kan koble til min egen musikk på anlegget, selv om jeg synes litt synd på de som ikke liker å trene til metal og rap :p

Annonse

Jeg har trådløst headset fra X-life og min digre HTC i en hofteveske fra H&M, da har jeg alle spillelistene mine på Spotify tilgjengeling og sanger og volum kan du skifte vha knappene på headsettet. Anbefales!

hofteveske var slettes ikke dumt for oss med minidata... men hvor stor minidata får den egentlig plass til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...