Gå til innhold

Den glade bikinifitnesstråden :)


Gjest Hanne_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ouh, spennende!! :D Fått meg en konkurrent! Wihi :) Gleder meg til å møte deg på konkurransene da! Har du tenkt på hvilken type farge du skal bruke? Jan tana eller pro tan liksom :p Og hvilke sko? Bikini? osv.. :p (jaaa, jeg er nysgjerrig! trenger ikke svare på alt om du ikke gidder)

Ja, det blir veeldig spennende ;) Blir nok sikkert Jan Tana om de skal være i Sandefjord. Sko er enda uvisst, mest sannsynlig pleaser :) Bikini er secret :D (mn ikke bestemt helt :p) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir veeldig spennende ;) Blir nok sikkert Jan Tana om de skal være i Sandefjord. Sko er enda uvisst, mest sannsynlig pleaser :) Bikini er secret :D (mn ikke bestemt helt :p) Hva med deg?

Hvorfor jan tana om det skal være i sandefjord? Er noe annet "ulovlig"? :p Har mest lyst til å bruke protan jeg..

Sko tror jeg blir lillefrekke :) Og bikini har jeg nogen lunde bestemt meg for, men tror jeg holder det hemmelig jeg og! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hmm. Må nesten følge denne tråden jeg! Har så lyst å kunne stille en gang(eller to).

Er selv en nybegynner, men har trent i 9 måneder nå, fått en ny plan nå for å se hvordan det vil bli:)

Jeg bare lurte litt på hvordan der er for en nybegynner å komme seg inn i konkurransene? Hvordan søke om team og coach-saker? Og priser på det? Har så mange teite spørsmål egentlig, men er litt greit å spørre så man slipper å være usikker^^

Får nesten si godt nytt år i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Må nesten følge denne tråden jeg! Har så lyst å kunne stille en gang(eller to).

Er selv en nybegynner, men har trent i 9 måneder nå, fått en ny plan nå for å se hvordan det vil bli:)

Jeg bare lurte litt på hvordan der er for en nybegynner å komme seg inn i konkurransene? Hvordan søke om team og coach-saker? Og priser på det? Har så mange teite spørsmål egentlig, men er litt greit å spørre så man slipper å være usikker^^

Får nesten si godt nytt år i samme slengen :)

Glem de spørsmåla og tren et par år til først. Spør på ny når du har en kropp du kan vise fram og er på høyde med fjorårets NM-vinnere Lone Norås, Linn Cesilie Tovås og Eileen Kvaale Røst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter som skal stille til våren? Har dere startet diett enda, eller? :)

Jeg har startet og er faktisk ganske glad i dietten min hvis man kan si det - men savner allerede alt jeg ikke kan spise likevel da.. Men men, er bare snakk om noen få uker av livet mitt så ikke noe krise :)

Går veldig bra egentlig! :) Dietten er i gang den, blir spennende fremover :D

Skal man komme i konkurranseform må man ofre, sånn er d bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Må nesten følge denne tråden jeg! Har så lyst å kunne stille en gang(eller to).

Er selv en nybegynner, men har trent i 9 måneder nå, fått en ny plan nå for å se hvordan det vil bli:)

Jeg bare lurte litt på hvordan der er for en nybegynner å komme seg inn i konkurransene? Hvordan søke om team og coach-saker? Og priser på det? Har så mange teite spørsmål egentlig, men er litt greit å spørre så man slipper å være usikker^^

Får nesten si godt nytt år i samme slengen :)

Om du er nybegynner og har trent i 9 måneder vil jeg anbefale deg å vente et par år før du begynner å tenke på konkurranse :) Det er ikke bare å trene et par måneder og deretter begi seg ut på en konkurransediett, ingen tvil om at du nok sikkert er en kjempeflott jente, men det skal litt mer til enn et par måneder med styrketrening. Det er også viktig å huske på det mentale oppi alt. Det er ikke bare bare å begi seg ut i en konkurransediett, her må hodet på plass - ikke bare fysikken.

Anbefaler deg å trene, spise sunt og variert, bygge opp en solid muskelmasse - gjerne ha et treningsprogram som appelerer litt til en bikinifysikk (rumpe, mage, lår, skuldre og rygg). Deretter kan du kontakte et team og en coach og ta ting derfra :)

Jeg har selv trent seriøst mot konkurranse i 2 år nå (i hovedsak mot bodyfitness, men det ble bikinifitness da fysikken min passer bedre i den grenen). Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er nybegynner og har trent i 9 måneder vil jeg anbefale deg å vente et par år før du begynner å tenke på konkurranse :) Det er ikke bare å trene et par måneder og deretter begi seg ut på en konkurransediett, ingen tvil om at du nok sikkert er en kjempeflott jente, men det skal litt mer til enn et par måneder med styrketrening. Det er også viktig å huske på det mentale oppi alt. Det er ikke bare bare å begi seg ut i en konkurransediett, her må hodet på plass - ikke bare fysikken.

Anbefaler deg å trene, spise sunt og variert, bygge opp en solid muskelmasse - gjerne ha et treningsprogram som appelerer litt til en bikinifysikk (rumpe, mage, lår, skuldre og rygg). Deretter kan du kontakte et team og en coach og ta ting derfra :)

Jeg har selv trent seriøst mot konkurranse i 2 år nå (i hovedsak mot bodyfitness, men det ble bikinifitness da fysikken min passer bedre i den grenen). Lykke til :)

Den er god! Tusen takk for svar:) Blir spennende fremover uansett tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal debutere for første gang nå i april, men jeg har et liiite problem..

Ringte til hun som syr bikinier for sefa, men hun er sykemeldt. Er det noen av dere som vet om noen som syr, som jeg kan kontakte..?

Takker på forhånd for alle tips!

Jeg har bestilt min fra ravishsands.com :) De er supergreie, og har helt fantastisk flotte bikinier! ;)

Kommer fra USA da, så du må beregne litt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo føle seg klar, og ikke stå der bare for å stå der :) Men det er et valg man må ta selv, og som er et valg som føles riktig for en selv :D Stå på BenedicteJ (y)

Formbilde (om man kan kalle det det :lol:, bikinibilder får bli på scena tror jeg :p om jeg ikke manner meg opp etterhvert, kan jo hende :whistle:)

[ATTACH]128605[/ATTACH]

post-297-14440966169809_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...