newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 ÅTTE-NULL 80...Et deilig tall å se på vekta før helga. 45 kg er borte bare 5 kg igjen til målet En god motivasjon til å forsette psmf dietten selv om det er den hard å følge!! Blir ikke vondt med en liten oppkarbing i morgen God helg folkens!! Jaw, elin h og Tutogkjør 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Care to share your journey? Før og etter bilder? newbody2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Care to share your journey? Før og etter bilder? jeg har dessverre bare gravidbilde fra min feiteste periode da var jeg 133 kg men du kan få se det..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 jeg har dessverre bare gravidbilde fra min feiteste periode da var jeg 133 kg men du kan få se det..hehe Ja, og etter bilder Knallbra jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms_OA Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bra jobba!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Da jeg var gravid veide jeg hele 133 kg,men jeg regner 125 kg som jeg var etter fødselen som start vekt.Så siden 27 desember 2012 har jeg gått ned fra 125 til 80 kg. JulieRingstad, GrommiZ, Tutogkjør og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yngvea Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 kudos! hadde ikke klart en uke på psmf engang selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Holy shit!!!! Utrolig bra jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 kudos! hadde ikke klart en uke på psmf engang selv ja det er beinhardt det må jeg si.Planen min er 3 uker. men vi får se når jeg har fullført neste uke.Det funker i allefall.Jeg har gått ned 2.4 kg siden mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Du har slanket bort over hele meg Utrolig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Du har slanket bort over hele meg Utrolig bra! Takk Er utrolig stor forskjell på størrelsen på folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yngvea Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 ja det er beinhardt det må jeg si.Planen min er 3 uker. men vi får se når jeg har fullført neste uke.Det funker i allefall.Jeg har gått ned 2.4 kg siden mandag Har du en plan etter psmf'en er avsluttet da`? kanskje gå over til vanlig kaloriunderskudd, få kroppen på rett kjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kjempebra jobba! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 wow, Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newbody2014 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Har du en plan etter psmf'en er avsluttet da`? kanskje gå over til vanlig kaloriunderskudd, få kroppen på rett kjøl Blir nok å fortsette med ett proteinrikt kosthold men med innslag av frukt, bær og grove kornprodukter yngvea 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeliiing Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 WOW! Du er utroolig flink! Jeg er bare på dag 3 på psmf å det er IKKE lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeliiing Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Er det 2 g protein/kg/kroppsvekt eller 2,5 g protein/kg ønsket kroppsvekt? Ser begge disse skrives om på forumet. Hvilket skal man bruke???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxybrown Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Så utrolig flink du har vært, jeg er imponert newbody2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.