Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har fått mange tips på ulike blogger. Hvis jeg skal kose meg pleier jeg å blande litt av sjokoladedippen inn i mager cottage cheese sammen med litt bær og valnøtter. Jeg synes også cottage cheese med carameldip og marshmallow dip samt valnøtter er kjempegodt (og mektig) til kos.

Skrevet

Synes sjokolade- og karamellsausene ikke er noen høydare i utgangspunktet, men derimot: blandet sammen med melkeprodukter (gresk yoghurt naturell, cottage cheese, kesam etc) er det nesten som noe magisk som skjer. Det er fantastisk godt! (y) (les: sjokokrem, karamellkrem :hungry:). Himmelsk godt å spise alene, eller som tilbehør.

Pannekakesirupen er veldig god som den er IMO :)

Og forresten: prøv lett-is, banan + sjoko og karamellsaus, litt peanøttpulver strø (f.eks. PB2 eller peanøttmel), toppet med salte peanøtter.......SNICKERS IS!! :D (en av mine favoritter)

Skrevet

Jeg takler ikke produktene deres. Kjøpte caramel syrup og dip, ble kvalm og dårlig og begynte nesten å kaste opp. Skjønte ikke hvorfor :( er så mange så liker dem, så er rart jeg ikke tåler det

Annonse

• 2 uker senere...
Skrevet

Har prøvd sjokolededipen og pannekakesirupen.. huff... smakte plast med kunstig plastsmak - litt sånn som lukteviskelær lukter. Holder meg til ekte saker tenker jeg.. :sick:

Skrevet

Har prøvd en del av dressingene og synes de fleste er ganske gode:) Dippene og susene har jeg litt dårligere erfaringer med, er nok verdt å prøve å blande de ut med cc/kesam, det har jeg ikke prøvd! :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Elsker pannekakesirupen deres!

Ellers så er sjokolade/caramell sirup helt ok. Ikke god på topp av iskrem, proteinlapper etter min mening, men ålreit å blande inn i en kopp kaffe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...