Mari1e Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Hva bruker dere alle de forskjellige Walden Farms produktene til? Sånn som dipene,sirupene osv Hva er ditt beste tips for bruk av det? oppskrifter kanskje Siter
The_Reader Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har fått mange tips på ulike blogger. Hvis jeg skal kose meg pleier jeg å blande litt av sjokoladedippen inn i mager cottage cheese sammen med litt bær og valnøtter. Jeg synes også cottage cheese med carameldip og marshmallow dip samt valnøtter er kjempegodt (og mektig) til kos. Siter
Krie Skrevet 4. oktober 2013 Skrevet 4. oktober 2013 Synes sjokolade- og karamellsausene ikke er noen høydare i utgangspunktet, men derimot: blandet sammen med melkeprodukter (gresk yoghurt naturell, cottage cheese, kesam etc) er det nesten som noe magisk som skjer. Det er fantastisk godt! (les: sjokokrem, karamellkrem ). Himmelsk godt å spise alene, eller som tilbehør. Pannekakesirupen er veldig god som den er IMO Og forresten: prøv lett-is, banan + sjoko og karamellsaus, litt peanøttpulver strø (f.eks. PB2 eller peanøttmel), toppet med salte peanøtter.......SNICKERS IS!! (en av mine favoritter) PB jellytime 1 Siter
damdidam Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Dipene smaker gammel skosåle. Karamell- og pannekakesirupene er gode da, de bruker jeg ofte på havregrøt Siter
IdaEriksen Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg synes karamelldipen er kjempegod når du blander den inn i kesam! I seg selv smaker den litt spesielt. Siter
mursteinen Skrevet 6. oktober 2013 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg takler ikke produktene deres. Kjøpte caramel syrup og dip, ble kvalm og dårlig og begynte nesten å kaste opp. Skjønte ikke hvorfor er så mange så liker dem, så er rart jeg ikke tåler det Siter
isadres Skrevet 7. oktober 2013 Skrevet 7. oktober 2013 WF Thousand island er grei erstatning for thousand island-dressing. Byttet den for godt. Annet enn det aner jeg ikke. Siter
MsMjau Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Har prøvd sjokolededipen og pannekakesirupen.. huff... smakte plast med kunstig plastsmak - litt sånn som lukteviskelær lukter. Holder meg til ekte saker tenker jeg.. Siter
AmyGibson Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Har prøvd en del av dressingene og synes de fleste er ganske gode:) Dippene og susene har jeg litt dårligere erfaringer med, er nok verdt å prøve å blande de ut med cc/kesam, det har jeg ikke prøvd! Siter
Sephania Skrevet 3. mai 2014 Skrevet 3. mai 2014 Pannekakesirupen passer flott på lapper, pannekaker og vafler! Det gjør også jordbærsirupen rudboy 1 Siter
cecils Skrevet 7. mai 2014 Skrevet 7. mai 2014 Elsker pannekakesirupen deres! Ellers så er sjokolade/caramell sirup helt ok. Ikke god på topp av iskrem, proteinlapper etter min mening, men ålreit å blande inn i en kopp kaffe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.