Gå til innhold

Pre-/ post-workout måltid


boost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før trening lager jeg min egen PWO med kreatin, C-vitamintablett (17kr røret på Nordby om dagen!), bcaa og beta-alinin. Ofte et eple ved siden av. Tar en fres/razor-tablett i drikkeflaska under oppvarminga. Mye billigere å blande det selv med ting fra iherb enn å kjøpe ferdigmix :) må ikke ha noe før trening, er mest for å "vorse" og kose meg :D drar jeg rett fra jobb blir det ingenting eller en kaffekopp.

Etter trening er det smoothie med bcaa, fun light, bær, banan og kokosmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge burde man vente med å trene etter å ha spist? Føler ofte at hvs det har gått for lang tid (2t) har blodsukkeret falt og det er vanskelig å komme igang...

Vent til du ikke føler deg full i magen lengre. Kan spise tett opp til treningen (15-30min) men prøv kanskje et lettere måltid? Jeg trenger å ha spist før 2timer før trening ellers har jeg ikke noe energi til å løfte noe som helst. Sikkert litt individuelt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...