Gå til innhold

Jeg må få orden på fordøyelsen før jeg blir sprø!


Siljur

Anbefalte innlegg

Skikkelig kleint innlegg, men nå må jeg ha svar, koste hva det koste vil..

Jeg har alltid hatt trøblete fordøyelse. I skolealder spiste jeg mye fullkorn og slet

skikkelig med magesmerter og luft i magen fra ca klokka ett, hver skoledag. Auau :-(

MEN jeg bæsja (pynter ikke på ord her, gitt) hver dag, det var digge tider.

De siste årene har jeg mer eller mindre svitsja over til lavkarbo, og jeg elsker det! Hele

meg er bedre, og jeg har ekstremt lite luft i magen, MEN jeg blir så ofte forstoppet...

Periodevis er det bra, men sånn som nå, herregud jeg kan ikke huske sist jeg bæsja..

Jeg tok en skikkelig overdose med magnesiumoksid her om dagen, og forventet at store

ting skulle skje, men neida... Bare bittelitt.. Så rart.

Jeg spiser og spiser, men det kommer så ufattelig lite ut. Skikkelig ubehagelig.

Jeg spiser helt ok mengder med grønt, en god del kjøtt, melk og nøtter. Mye fiber virker

selvfølgelig, men jeg orker ikke oppblåstheten som følger.. Ugh..

Noen næringsstoffer jeg kan mangle eller lignende? Eller er jeg bare lagd sånn? Kan det ha med hormoner å gjøre, skjer alltid i sammenheng med mensen, i tillegg til hele måneden ellers, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...