Gå til innhold

Trønderen81

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Trønderen81

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Første du kan gjøre er og ta vekk pussypaden Pute på stanga gjør det bare vanskeligere, man venner seg til stanga etter et par økter. Litt framoverlening men ikke så mye, men veldig rett i ryggen da. Hvis du filmer rett fra sida så skal stang banen være så rett opp og ned som mulig. Et par tips er og presse knærne mere ut, ha vekta på helene og lære seg oppspenn med skikkelig magepust. Og kanskje snu deg med ryggen mot veggen så mannfolka ikke svimer av når de går bak deg.(Bad joke I know )
  2. Du må ha vekta mere på hælene. Bedre oppspenn. Stanga skal ligge over midten av foten ikke ved tærne. Noenlunde samme posisjon som nå men ikke knærne så mye framover og bedre tyngdepunkt så er du på vei, og da blir ikke rumpa for langt nede eller Og lær deg dynamisk oppvarming stedet for vektskiver under hælene. Good luck
  3. Så lenge du får i deg nok proteiner og klare å gjøre øvelser med samme styrke og mer eller mindre samme intensitet, så vil du ikke gå ned i muskelmasse, nei. Poenget mitt var at det klarer man ikke over lengre tid Men kommer aldri til og prøve det i et halvt år for og bevise at jeg har rett hehe Jeg sverger til spisedag eller spisevindu der jeg trøkker i meg hva jeg vil Crap mat er så godt at trenger mitt fiks iblant hehe. Altfor mange som er altfor strenge og planlegger dietter på 6 måneder med nesten ikke fett og ikke karb og ikke sujkker. Prøvde det i 2 måneder for og sjekke hvordan
  4. Smarte ting sagt her Men så er vel poenget med en litt sunn diett at du ikke blir så sulten hele tida. Hvis jeg skulle slanka meg på oreo kjeks og drittmat hadde jeg sulta ihjel. Mens de sunnere alternativene kan jeg spise mere av og blit mett lengre. Og da er det rett og slett lettere og gå ned i vekt ved og holde seg lengre på dietten. Ihvertfall for de som har ganske mange kg og ta av som er vant til og spise store mengder mat. Og iforhold til trening har jeg et ekstremt mye bedre trykk på sunn mat istedet for sukker. Hvis jeg hadde slanka meg på dritt hadde jeg sikkert mista masse muskelm
  5. God tid må du ha ihvertfall Har sjøl gått ned fra fettberg til litt fit hehe. Begynn med noe du klarer og gjøre. For meg var det 3 40 min gåturer i uka og å ikke spise,drikke sukkerdritt ukedagene. Kosthold skal gi deg energi og gi deg en god følelse. Ekstremslanking er det motsatte, dårlig psyke og lite energi ender du med da. Begynn og forandre småe ting, så kan man øke opp etterhvert som månedene går. Jeg brukte flere år på og forsøke og slanke meg og alle forsøk endte med trøstespising og følte meg som crap. Så bestem en dato og en endring og ikke pys ut. Les deg opp rundt omkring her på
  6. Og gå helt ned til gulvet på repsene. Mark løft vettu Og stram ræva så du blir helt rett på topp Ellers det med hofta som sagt. Ellers en glimrende rett rygg må jeg si Keep it up
  7. Sjekk litt rundt på forumet, finner tråder som handler om både push/pull og 5/3/1. Er 2 forskjellige treningsprogrammer For ville absoloutt ikke gjort det du gjør nå hver gang Du mangler muskelgrupper som rygg fks Men les litt rundt på forumet, man kan finne svar på det meste om man orker og leite Good luck
  8. Må huske skaderisiko av og kjøre samme muskel 3 dager på rad. Jeg anbefaler nå absolutt alle 48 timer hvile, hvis ikke man kjører styrkeløftprog eller lignende hvor hele poenget er og overtrene muskelen Men skift program hvis du vil trene flere enn 3 dager i uka Push/pull 5/3/1 eller noe sånt
  9. Skift sko eller ingen sko Og ha vekta på hælene hele løftet. Flytt stanga litt lengre ned for bedre tyngdepunkt. Spenn opp bedre, vurdere bredere fotstilling Frontbøy er fin øvelse for og lære tyngdepunkt( ta den uten belte for og styrke magen). Boksbøy og ekstra djupe utfall fine tillegsøvelser Good luck
  10. En 17åring på 100 kg og med den høyden trenger mere enn 1500 kcal. Og så mye overvektig er du jo ikke, så ekstremdietter er bare og holde seg unna. Mitt råd er og tren tung styrke, gåturer skader ikke og rett og slett spis sunn god mat. Rapsolje og kokosolje duger greit i små mengder til steking. Grove knekkebrød eller omeletter er fine frokoster. Og ikke vær livredd ris og potet. Og ved bra aktivitet hadde du sannsynligvis gått ned i vekt med så mye som 2500-3000 kcal. Spør folk du kjenner som har lyktes med vekttap,eller få kunnskap på annen måte Og husk at et varig vekttap er forandring av
  11. Selges på bodybuilding.com og de selger bare ting som skal være lov i norge. Men kan bli stoppa uansett da. Ellers ser ut som et vanlig pump og energi tilskudd. Har ikke prøvd den, men har det sånn litt til vurdering angående grei pris. Også står det jo arnold på den hehe. Gi en liten review hvis du kjøper,mottar og prøver den da .)
  12. Nattevakt Bruker timene på og se Nolan`s batman trilogy. Sett det før, men ender fort opp med og se ting jeg vet er bra enn og prøve meg på nye ukjente Og bruker altfor mye tid på facebook og div treningssider. Trøster meg med at min avhengihet av sosiale medier er betalt
  13. Man finner kaloriikalkulatorer på nettet, bare og søke. Men hvor mye veier du egentlig når du skal ligge så lavt på kalorier ? Ekstremdietter for ekstremt overvektige er vel de som ligger så lavt. Ihvertfall når du er mann, ei dame på 50 kg med lite aktivitet ligger i kaloriunderkudd med så lite. Man kan ihvertfall ikke gå på det noe lenge. Og er ikke bra for kroppen Ihvertfall hvis du trener i tillegg Kanskje les litt mere angående slanking. Mere er ikke bedre angående kaloriunderskudd Nå er ikke jeg en ekspert og er mange andre her som kan masse som sikkert kan svare bedre Lykke til da
  14. Blir nok som oftest stoppet den ja Iherb sender jo fra usa). Men kan hende at du kan handle innafor eu inntil 3 måneders forbruk. Men blir jo selvfølgelig dyrere med en gang du kommer på europeiske nettbutikker som oftest
  15. Denne har ganske gode tips iforhold til det problemet der
×
×
  • Opprett ny...