Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Slettet
Buhu?

Det stemmer :) Du leste helt korrekt :)

Buhu betyr "why cry?" i denne meningen :)

Om folk liker å se måten han girer seg opp på, fysikken or what so ever.. La folk gjøre det!

"Herregud, du har arnold som profilbildet, skjønner ikke at folk ser opp till han omg full i dop hele fyren jo omg"

Det stemmer :) Du leste helt korrekt :)

Buhu betyr "why cry?" i denne meningen :)

Om folk liker å se måten han girer seg opp på, fysikken or what so ever.. La folk gjøre det!

"Herregud, du har arnold som profilbildet, skjønner ikke at folk ser opp till han omg full i dop hele fyren jo omg"

Arnold er en legende. Han brukte steroider for å kunne konkurrere i kroppsbygging. Ikke for å stikke på byen, sniffe kokain og løfte på jenter. Zyzz er et usunt forbilde.

Og hvorfor skriver du som en fjortenåring i sitatet ditt? Skal det være meg?

Gjest Slettet
Arnold er en legende. Han brukte steroider for å kunne konkurrere i kroppsbygging. Ikke for å stikke på byen, sniffe kokain og løfte på jenter. Zyzz er et usunt forbilde.

Og hvorfor skriver du som en fjortenåring i sitatet ditt? Skal det være meg?

Hvorfor er zyzz mer usunn enn arnold? Kan garantere deg at arnold både løftet jenter, sniffet kokain og var på byn i sin tid...

Jeg synes det er barnslig at du skal kommentere bare pga noen linket til en zyzz video. derfor den "Omg" frasen :)

Tydeligvis meget vanskelig å svare mannen på det han lurer på - Kontra fortelle han om mat og søvn, som han sikkert allerede vet er viktig.

Personlig har ikke PWO mye effekt på meg da jeg ikke reagerer særlig mye på koffein lengre, men det beste jeg har prøvd må være Craze. Men vær obs på at du vil teste positivt på dette produktet. Derav måtte jeg kaste min boks:banghead:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...