Gå til innhold

KariPT

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei! I den store fitnessverden et det veldig lett å se på andre mennesker som om de har alt på plass i forhold til livsstil, trening, kosthold og helse generelt. Etter at jeg ble medlem i forumet har jeg oppdaget at folk faktisk innrømmer en del ting, som for eksempel på den store synde-tråden Vi vet alle at alkohol, snus og røyk kan ødelegge ganske mye i forhold til kondisjon, fremgang og generell helse. Selv har jeg nylig sluttet å snuse, men jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter skikkelig med å la være å stikke på butikken og kjøpe en boks. Jeg tipper det er flere enn bare meg som slite
  2. Mange gode poeng, men jeg er enig i at hvis du skal holde pusten, bør du holde den gjennom hele av tidligere nevnte grunner. Bare pust godt inn i magen før du løfter opp og holder pusten, slik at du ikke løfter på "tomme lunger". Da er det lettere å bli svimmel. Det beste hadde jo egentlig vært hvis du hadde lært deg å puste gjennom hele løftet etter hvert - pust inn på vei opp og ut på vei ned. Men hvis dette blir for vanskelig og du mister postituren og spennet, så er så klart det beste å holde pusten Lykke til
  3. Nå fikk jeg lyst til å se flere bilder Fikk hvertfall meg til å føle meg bedre! Hva skal egentlig fettprosenten være rundt når jenter står på scenen i bikinifitness, athletic fitness og body fitness?
  4. Jeg har melk i proteinshaken min, jeg 4dl to ganger til dagen, også hender det at jeg spiser kesam og skyr i tillegg, så det blir en del melkeprodukter når man summer det opp. Men det er lett mat å spise, og det er lett tilgjengelig. Det er heller ikke noe man trenger å varme opp, så når jeg er på jobb uten mikro velger jeg melkeprodukter framfor kjøtt til lunsj
  5. Eneste jeg bruker cc er til middagslaging, og da blir den som regel most i en blender Er helt enig i at det er helt jærvlig å spise slik den er i boksen eller med noe tilsatt. Konsistensen er ikke til å takle... Personlig har jeg brukt en del oppskrifter fra Kristine Weber sin nettside. Hun har mange gode oppskrifter Mat til muskler - Part 1
  6. Takk for gode forslag fra alle sammen! Først må jeg finne ud på jeg har tilgang på mikro på universitetet. Spiser ikke kaldt kjøtt om det så smalt IdaL007: Jeg skal ta det gjennom AFPT her i Stavanger. Begynner i september. Gleder meg
  7. Spiste noen jævli gode sjokoladekuler vi har på jobb i dag. Var sulten og hadde ikke mer mat i kjøleskapet, og jeg er alene på jobb, så jeg kunne ikke bare forlate butikken. Med halvannen time igjen på jobb slo jeg til!
  8. Hei! Jeg vil bare spørre om litt råd... Har trent en del i tre år nå, men det var ikke før i fjor jeg fikk opp øynene skikkelig for styrketrening. Har prøvd meg litt frem siden da, og jeg har merket et par ting med meg selv som går igjen hele tiden. Jeg var veldig flink på å komme meg på trening og få det unnagjort i begynnelsen, men kostholdet synes jeg er ekstremt vanskelig å holde. Jeg tyr lett til enklere løsninger, og det fører ofte til at løsningene ikke er så bra ernæringsmessig. I senere tid har jeg også gått inn i et tankespor hvor jeg tenker at siden jeg ikke har spist så bra so
×
×
  • Opprett ny...