karsten johnsen Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Skrevet 31. juli 2013 "wombat skrev: Sykt bra! Hva er arret fra? Det er etter en hud reduksjon.. Tatt på aleris sjukehuset i Bergen wombat 1 Siter
SlayerDad Skrevet 31. juli 2013 Skrevet 31. juli 2013 Stående applaus! Og gir mer motivasjon og inspirasjon! Siter
Vivians95 Skrevet 31. juli 2013 Skrevet 31. juli 2013 Du har virkelig stått på! Du ser helt fantastisk ut! Siter
newbody2014 Skrevet 31. juli 2013 Skrevet 31. juli 2013 "karsten johnsen skrev: Det er etter en hud reduksjon.. Tatt på aleris sjukehuset i Bergen hvor lang tid etter hudreduksjonen kunne du starte med magetrening? Siter
missi Skrevet 31. juli 2013 Skrevet 31. juli 2013 "karsten johnsen skrev: Det er etter en hud reduksjon.. Tatt på aleris sjukehuset i Bergen Fikk du det dekket? Hva kostet det? Må sikkert ha jeg også regner jeg med :/ Siter
TidyBoy Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Sinnsykt jobba! WOW! Inspirasjon for tusener. Siter
LarsP Skrevet 1. august 2013 Skrevet 1. august 2013 Dette var inspirasjon nok til å få meg til å stikke på gymmet enda en gang før jeg dro på ferie. karsten johnsen og Hatfield 2 Siter
karsten johnsen Skrevet 1. august 2013 Forfatter Skrevet 1. august 2013 J "missi skrev: Fikk du det dekket? Hva kostet det? Må sikkert ha jeg også regner jeg med :/ Ja eg fikk det dekket etter som at eg hadde ganske mye. Tror prisen ligger på 30 - 37 tusen. missi 1 Siter
Dovendyret Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Å fy flate! Bøyer meg i støvet for deg! Du burde fikse deg en Tskjorte som er gjennomsiktig foran og før-bilde bak! Folk hadde vel ikke trodd det var samme person en gang! LeanMachine, karsten johnsen og Chris22 3 Siter
karsten johnsen Skrevet 5. august 2013 Forfatter Skrevet 5. august 2013 "Dovendyret skrev: Å fy flate! Bøyer meg i støvet for deg! Du burde fikse deg en Tskjorte som er gjennomsiktig foran og før-bilde bak! Folk hadde vel ikke trodd det var samme person en gang! Hehe det var litt av en ide.. Er ikke helt der enda Hatfield 1 Siter
magerkesam Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Wow! Er så imponert, dette er fantastsk bra motivasjon! Godt jobba! Siter
Hatfield Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Oi dæven! Du burde virkelig være stolt over å ha oppnådd den framgangen du har gjort! Du kommer til å inspirere og motivere en god del mennesker ved det bilde der Helt sykt rått jobba!! Virkelig Du er et virkelig eksempel på mitt "filosofi" - "Visst du vil, så får du til" Siter
Olav Daniel Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Fy fan at dæ går an! Creeds til deg for å oppnådd noe slikt! arret etter hud operasjon plager det deg noe? har tenkt å ta en slik operasjon selv. Siter
karsten johnsen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 "Olav Daniel skrev: Fy fan at dæ går an! Creeds til deg for å oppnådd noe slikt! arret etter hud operasjon plager det deg noe? har tenkt å ta en slik operasjon selv. arret plager ikke meg det minste. det er fremdeles ferskt å vil falme mye de neste 2 år.. Siter
tinas_stil Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Imponert!! For en stålvilje du må ha egentlig. Flott jobba★ og jeg blir inspirert av sånt her da jeg selv er på firandringsreise Siter
Søørensen Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Bøyer meg! dette er det mange som kan få inspirasjon av! bla. megselv! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.