Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Jester
Nei jeg gjør ikke det. Jeg var ganske smart å leste litt om det først,slik at jeg ikke skulle gå rundt å tro på eventyr mer..det er ganske sørgelig da..ikke rart folk er deprimerte..:p Men som du ser..platon var en smart fyr...han fikk mange til å tro på dette...til ogmed i dag:DOg nei det er ikke trolling eller enda en 12 siders diskusjonstråd om fakta eller eventyr ,jeg har jo selv kallt atlantis en eventyrfortelling,så da har jeg vel fint lite å komme med om jeg plutselig skal begynne å overbevise om at det er fakta;)

Greit, la gå, om du har lyst å diskutere eventyr. Men det sekundet det blir snakk om "jammen JEG tror det er en sunket by der og det er spøkelseskip" så merger jeg denne tråden med den forrige å skriver "les forrige 12 sider"

Sentadilla: Unnskyld meg, men hvilken rett har du til å spørre hvilken jobb hun har bare fordi hun liker å filosofere over ting?! Syns den var drøy.

Og generelt alle her: Syns det er kvalmt å snakke sånn til en person dere aldri har møtt bare fordi hun er nysgjerrig på ting.

Sentadilla: Unnskyld meg, men hvilken rett har du til å spørre hvilken jobb hun har bare fordi hun liker å filosofere over ting?! Syns den var drøy.

Og generelt alle her: Syns det er kvalmt å snakke sånn til en person dere aldri har møtt bare fordi hun er nysgjerrig på ting.

Gjerne forklar hvorfor det å spørre noen om hva de jobber med er drøyt?

Annonse

Når du gjør det på en så nedverdigende måte som her er det det. Greit, hun er nysgjerrig på Atlantis og Bermuda - og så da? Hvorfor skal det ha noe å si for diskusjonen hva hun jobber med?

Når du gjør det på en så nedverdigende måte som her er det det. Greit, hun er nysgjerrig på Atlantis og Bermuda - og så da? Hvorfor skal det ha noe å si for diskusjonen hva hun jobber med?

Sånn bortsett fra å filosofere over livets store spørsmål til daglig. Hva driver du med sånn ellers? Jobb, studier?

Blir litt nysgjerrig.

flere som finner dette nedlatende?

Greit, la gå, om du har lyst å diskutere eventyr. Men det sekundet det blir snakk om "jammen JEG tror det er en sunket by der og det er spøkelseskip" så merger jeg denne tråden med den forrige å skriver "les forrige 12 sider"
Har jeg da aldri aldri påstått heller. Og jeg kan jo ikke si at det ER atlantis eller spøkelseskip som du sier,for da må jeg jo ha bevis...men jeg mener selv det er noe annet å si at jeg tror det kan være det...skjønner? uten at det betyr at jeg faktisk mener det selv da men dette var et eksempel.
Jeg tror vi bare må konkludere med at Metal_Barbie må bli friskmeldt å komme seg tilbake til helsekostbutikken, så vi får slutt på denne galskapen.
Spurte du meg om disse tingene bare for å kunne skrive denne nedverdigende setningen?
Ville jo hellr at det foregår slik..jeg sier hvor jeg jobber så sier du,koselig,jeg jobber og jeg driver med....er det ikke slik du ble oppdratt?

Nei, det har kanskje lite å si for diskusjonen. Men, med tanke på hennes tanker i disse to trådene, så er det absolutt lov å være litt nysgjerrig. Absolutt ikke meningen å være nedlatende.

Annonse

Sånn bortsett fra å filosofere over livets store spørsmål til daglig. Hva driver du med sånn ellers? Jobb, studier?

Blir litt nysgjerrig.

flere som finner dette nedlatende?

Jeg tror du vet hva hun mente;) Du spurte meg et spm som tilsynelatende så ut til å være vennlig,bare for å bruke det imot meg..the nerve..
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...