Gå til innhold

Hvem skulle vært med i tidenes band? 5 medlemmer, død eller levende. Slipp fantasien løs!


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Tidenes band

eirich og undertegnede er i gang med denne diskusjonen på Facebook, men hva mener folket på Fitnessbloggen? Mitt band ser slik ut:

Vokal: Freddie Mercury

Trommer: Dave Grohl

Bass: Jason Newsted

Gitar: Jimi Hendrix

Piano: Billy Joel

Men jeg skulle gjerne også hatt med bl.a. Tom Petty og Mick Jagger.

Må også spørre om hvilken låt dere helst ville at disse gutta skulle lage en coverversjon av.

original_244_0_13-04-10_17-02-31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Sparker Phil nå som jeg ser jeg ikke må ha 5 medlemmer og kjører på med Face-bandet mitt ;)

Vokal og Rythm Guitar: James Hetfield

Lead guitar (+backing vokal): Zakk Wylde

Bassist: Steve Harris

Trommis: Igor Cavalera

Jeg er egentlig litt hellende mot at Steve Harris har en noget for klar tone på bassen i Maiden, men alternative bassister jeg så for meg er for nært beslektet med enten Hetfield eller Wylde til at det blir spennende så går for Harris ;) (Trujillo, Burton, Newsted ville alle vært en meget god fit, men Harris hadde endret lydbildet mer i retning av noe nytt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparker Phil nå som jeg ser jeg ikke må ha 5 medlemmer og kjører på med Face-bandet mitt ;)

(Trujillo, Burton, Newsted ville alle vært en meget god fit, men Harris hadde endret lydbildet mer i retning av noe nytt) :)

I overskriften står det fortsatt 5, men ok da... Uansett; jeg valgte Newsted fordi jeg virkelig likte sceneoppførselen hans da han spilte i Metallica. Vurderte også John Entwistle aka Thunderfingers. Hmmm, glemte faktisk Pete Townshend istad...

John-Thunder-Fingers-Entwistle-john-entwistle-24748397-960-540.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
I overskriften står det fortsatt 5, men ok da... Uansett; jeg valgte Newsted fordi jeg virkelig likte sceneoppførselen hans da han spilte i Metallica. Vurderte også John Entwistle aka Thunderfingers. Hmmm, glemte faktisk Pete Townshend istad...

John-Thunder-Fingers-Entwistle-john-entwistle-24748397-960-540.jpg

Ah, så ikke den. Skal tenke litt grundigere å føre på lista, Phil er litt ustødig i samme gate som Axl, er magi eller total fiasko. Jeg skal finne på noe bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Synd men sant, alt Axl har gjort etter Slash har vært tull, 10 år for Chineese Democracy, så sugde plata hest :(

Guns er død, Axl er utdatert og uvesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos låter - hvilken låt skulle drømmebandet ditt spille? Du kan, for å gjøre det vanskelig, bare velge én! :)

Skrev noen sanger litt lenger opp, men hvis du skal gjøre det vanskelig for meg og jeg må velge èn, da må det vel bli American Woman kanskje! Du dreper meg litt innvendig siden jeg bare kan velge èn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke spørsmålet, har jo alt verdens mest perfekte band :p snakker selvfølgelig om Tool.

[ATTACH]110994[/ATTACH]

Men om vi skulle bli helt gale her, så kanskje litt glad-metal med;

Vokal: Eduardo Falasch (Angra)

Gitar: John Petrucci (Dream Theatre)

Gitar: Alexi Laiho (Children of Bodom)

Bass: Tom Araya (Slayer)

Trommer: Danny Carey (Tool)

Coverlåt: Ohhh.... vanskelig. Må nesten forbli i sjangeren glad-metal med W.A.S.P.'s Hellion eller Judas Priest's Turbo Lover.

post-11272-14440947035384_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del kunne metallica sett likt ut som de gjorde under Black album, da snakker vi tidenes drømme band(hvertfall mitt)

og psycho holiday med pantera kunne vært koselig og covre:p

Bortsett fra at de da ikke hadde hatt mannen som var det virkelige musikalske geniet i bandet med på en god stund (takk skal dere faen meg ha, Sverige):(:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...