Gå til innhold

hva slags ost og yoghurt bruker dere? er ost, ost?


Jaffa86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
EEEELSKER den nye synnøve gresk yoghurt! Bland med litt fersk honning og vips, så har du en fantastisk enkel dessert! Til ost spiser jeg mest Norvegia og mozzarella. Norvegia i omelett og som pålegg, mozzarella til pizza og salat. Finnes ikke bedre :love:

Godt vi er fler :happy: Har du prøvd de med smak? Bland den med eple+kanel+rosiner med grønt eple i biter, cc, hakkede mandler og litt mer kanel, og you're in for a real treat :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt vi er fler :happy: Har du prøvd de med smak? Bland den med eple+kanel+rosiner med grønt eple i biter, cc, hakkede mandler og litt mer kanel, og you're in for a real treat :hungry:

Oh daamn! Så mye mat å teste ut, så liten tid! Skal virkelig teste ut det! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig bruker jeg gresk yoghurt OG kesam på frosne bær. Philadelphia Light på knekkebrød.

Bruker jeg "ånkli"ost, så er det det jeg kjøper til pizzaen (nesten alltid noe lettere) eventuelt det jeg finner i kjøleskapet til foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...