Gå til innhold

lays#27

Medlemmer
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg har en meget maskulin kropp, men trodde det var fordi jeg er feit og ikke grunnet skråbenken.
  2. Prøver ikke å behandle eller trene meg opp på egenhånd, jeg er kun på utkikk etter noe å supplere med, som ikke involverer kneet på nevneverdig vis. Jeg har som sagt et program fra min fysio som endelig er noe tyngre enn det jeg har holdt på med et par måneder, men kunne godt tenkt meg et par øvelser for de områdene som ikke er berørt av skaden.
  3. Bakre korsbånd. Glemte å nevne det, gitt. Ja, jeg har akkurat i dag fullført fase 1 med rehabiliteringsopplegg (kun sirkulasjonstrening (heter det det?)), og skal begynne med noe tyngre trening nå. Fremdeles ikke tungt nok til å bevare lårsteika.
  4. Nei, det bakre båndet er helt røket. De pleier visstnok å gro litt på egenhånd. Hjertelig takk for godt tips!
  5. Finnes det overhodet noen øvelser for bein/ræv som ikke belaster kne? Kjenner de store lårstykkene mine bare svinner hen... Jeg er i startfase av rehabilitering, ingen operasjon.
  6. Jeg er med! Gjorde dette fra januar til mars i år, følte meg helt sykt bra! Men har plagdes med å få til dette siden da.
  7. Jeg trenger tips og triks mot melkesyre. Melkesyra kommer når jeg går på rulleskøyter i moderat til hurtig tempo over 2 minutter. Jeg skal gjennomføre en test på 5 minutter, men når jeg kommer halvveis så har jeg så mye syre i beina at jeg verken klare å løfte de eller å legge vekt på de. Dermed går jo teknikken i dass, og da klarer jeg ikke gå hurtig nok til å klare kravet som forventes. Jeg er dyktig i min idrett og det hadde vært tragisk å måtte forlate klubben for at jeg ikke klarer dette fillekravet. Jeg har opplevd melkesyre i andre situasjoner, som f.eks spinning, men aldri så inte
  8. Jeg plages med å finne kontaktinformasjon til andre styrkeløftklubber i trondheim enn NTNUI. Har du noe?
  9. Plages på 30, og kommer aldri videre!
  10. Kjære vene. Etter fylla klarer jeg ikke stoppe å spise. Derfor drikker jeg ikke, har ikke råd til all maten dagen derpå.
  11. Det er de vektene jeg trener med ja, på 5x5. Takk for hjelpen og gode innspill!
  12. Jo, målet var jo å bli sterk Hvilke er kukerundtøvelser da, og hva bør jeg gjøre istedet? Jeg tar 42,5 i benk, 60 i mark og 65 i bøy. Kroppsvekten er skyhøy, ligger rundt hundretallet. Vet ikke helt nøyaktig. Er 180 cm
  13. Har trent 2-splitt i et års tid, og skal nå begi meg ut på en 4-splitt. Har trent styrke i 3 år. Spiller roller derby, og det er der jeg har tenkt å bruke styrken min. Så trenger å bli sterk og stødig, spesielt i bein og skuldre samt god stabilitet i mageregionen. Dag 1 -Benkpress 4x5/4x8 -Skråbenk 3x5/3x8 -Bicepscurl 3x5/3x8 -Skrå hantelcurl 3x5/3x8 -Magetrening i slynge 3 sett, så mange reps jeg klarer Dag 2 -Knebøy 4x5/4x8 -Strake markløft 4x5/4x8 -Sittende leg curl 3x5/3x8 -Sittende leg extension 3x5/3x8 Dag 3 -Stående skulderpress 4x5/4x8 -Sidehev 3x5/3x8 -Benkp
  14. Må anbefale tyrkisk yoghurt fra lindahls med vaniljeprotein i, samt tinte, usukrede bringebær (jo, frosset er best ) med litt kokos. Herregud. Og når det gjelder gammelost, så syns ikke jeg det smaker spiselig.
  15. Tror nok den er nærmere dobbelt så dyr, om jeg ikke husker feil
×
×
  • Opprett ny...