Gå til innhold

Hva drikker/spiser du etter trening?


Khaleesi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muligens litt kjedelig, men det går i eitt glas mjølk eller eit par kokte egg. PTen anbefalte å holde seg til protein i flytande form innen 30 min. etter styrkeøktene, så for eksempel YT eller sjokomjølk fungerer jo også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg kommer hjem fra trening så lager jeg meg en smoothie:

100g frossne blåbær

1 banan

50g kokosmelk

45g Activate Pro blend sjokolade (proteinpulver)

Nam, slår liksom melk og banan alene.

Har selv dilla på gresk yoghurt, slenger i pekannøtter og bringebær, evt banan istedet. Godt og passe mettende. Hvor effektivt det er er en annen sak :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter trening som regel på kvelden så da spiser jeg som regel en boks mager kesam med funlight og bær eller melon oppi ,kanskje noen rosiner hvis jeg har det og 10-20 g nøtter. :) Har jeg ikkke det blir det som regel cottage cheese eller et par skyr i stedet med samme ting oppi:)

Trener jeg på dagtid blir det som regel en tunfisk salat med isberg,paprika,eplebiter eller melonbiter og agurk og en boks tunfisk i vann eller en kylling salat med det samme bare med en stor kyllingfilet oppi:) Bruker ofte mager kesam med noe godt krydder som dressing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, slår liksom melk og banan alene.

Har selv dilla på gresk yoghurt, slenger i pekannøtter og bringebær, evt banan istedet. Godt og passe mettende. Hvor effektivt det er er en annen sak :unsure:

Bytt ut gresk youghurt med mager kesam med litt søtning eller funlight saft oppi,da får du omtrendt samme smak men langt flere proteiner:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :) Kan trygt sløyfe søtning? Er ikke så himla glad i søtt
Jaja,hehe,det er bare jævlig godt synes jeg selv med funlight oppi:D Men hvis du ikke liker søtt så går det jo også helt fint:D Mente søtnign eller funlight da forresten,begge blir vel søtt :p Men har du bær og slikt oppi så blir det jo også litt søtt og surt osv...vannmelon oppi kesam er forresten utrolig godt:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet

Mat spiser jeg etter trening. Ikke noe magisk med noe av det du kan putte i kjeften anyway. Så spiser det jeg kommer "over" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funnet litt tilbake til gamle standeren, shake med knuste riskaker med skei i garderoben (y), eller så går jeg rett hjem å lage havregrynsgrøt med cc :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager alltid middag etter trening siden jeg hater å trene med mye mat i magen, og dermed er mest sulten etter trening -Lager også alltid kjappe middager og bor 20 meter unna senteret så får i meg i tide uansett:-D Det går som oftest i omelett, kylling og ris, fisk og potet eller speltlompepizza (A). Om det går lengre tid til middag lager jeg ''milkshake '' av isbiter, skummet melk, sjokolade/vaniljeprotein og steviadråper med vanilje eller sjokolade (alt etter hvordan pulver) som jeg mikser i blenderen. SÅ herlig når kroppen koker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...