Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ellevill treningstrend slår an på nettet | ABC Nyheter

Hahhahhaha! Tror jeg dør...jeg trodde det var grenser for hva man kan kalle trening...men dette var virkelig komisk:P Synes ikke jeg ser meg selv galloppere bortgjennom stuegulvet slik akkurat og tenke at her får jeg virkelig kjørt meg:cautious:.....senior trening detta da isåfall!:D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21858-ny-ellevill-treningstrend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn holdt jeg på sykt mye i friminuttene på barneskolen.. hoppet hinder gjorde vi også :D Good times.
Ja ikkesant:P Slik fyker jo barna mine rundt også bare litt raskere bevegelser,og jada de er jo god form de,men ikke akkurat muskuløse og slike ting:P Hvem som oppfant dette aner jeg ikke men det måtte nesten ha vært en hest kanskje? Og for all del,hester er muskuløse de,men vi er jo ikke hester:P

Nei jeg blir mest målløs jeg...håper ikke dette blir det store fremover:P Kanskje mer som "planking>" heller:D Blir kult å prance bortgjennom gatene slik:P

Kjenner jeg blir litt provosert. Jeg har akkurat vært ute og gjort dagens galopptrening og vet dere hva?! DET FUNKER! Jeg har bare holdt på med dette i 3 uker og ser allerede resultater!

HEHEHEHEH

:D:D:D Blir DAT ass av dette altsa:D

Annonse

Kanskje ikke DAT ass, men alt er bedre enn å sitte i sofaen. Vet om opptil flere som ville hatt mye å hente på å ta seg en halvtime med slik aktivitet daglig... :joyful:
såklart,men de fleste ville hatt like godt av å bare gå helt vanlig:P

Ja, men for de som er litt alternative (dette er jo en del av en spirituell greie så jeg på nettsidene til damen), er det kanskje morsommere å "danse med (og som) hester" en å bare gå og tråkke? Ikke vet jeg - du kommer aldri til å se meg i den aktiviteten i allefall :roflmao:

Ja, men for de som er litt alternative (dette er jo en del av en spirituell greie så jeg på nettsidene til damen), er det kanskje morsommere å "danse med (og som) hester" en å bare gå og tråkke? Ikke vet jeg - du kommer aldri til å se meg i den aktiviteten i allefall :roflmao:
Nei det var liksom det,det ser jo så utrolig merkelig ut,ellers kunne det jo vært like greit å bare ta en time zumba liksom,men skjønte jo at det er noe spirituelt ja...nesten litt skummelt det synes jeg da...det er jo nesten hjernevasking hvis man virkelig går fem på denne prancingen:P Veldig komisk uansett,og tviler vel ganske mye på at dette blir trend...heller for spesielt interesserte:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...