Gå til innhold

Vedlegg slettet


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kreatinpulver, binder 1 til 2 kg vann. Avocado, reker og majones en gang i blandt kan hjelpe (inneholder mye fett)

Yeps, men føler vann som er bundet fra kreatin er kilo som ikke kan regnes med :stop:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var semi-triste greier.

Hva gjør vi?

skal kjøre dietmar wolf så mange uker som kroppen klarer. Det får bare briste Stig :bored:

fungerer det, så blir det Dietmar x15.. så får vi bare se hva som skjer.

Nei hva kan vi gjøre annet en å jobbe for å hele tiden forbedre oss. Jeg tror det alltid er rom for å forbedre seg, men man må også være realistisk å skjønne at begrensningene for hvor stor man kan bli i form og rein er nok lavere en de fleste tror. Jeg har lest litt om Adonis Index og Adonis Golden Ratio og det har gitt meg litt tanker om hva som kan gjøres. Men i bunn og grunn jobber jeg bare hardt og er flink med kostholdet og trives med det. Noe resultater vil det jo bli, men jeg infinner meg med at jeg ikke kommer til å få noe kroppsbygger størrelse.

MEN jeg syns det er veldig rart at du ikke klarer å flytte på vekten din. Jeg kan fint manipulerer vekten min opp eller ned for hver uke om jeg ønsker, det bare krever endring i dietten. Du lister opp en "normal" dag i innlegget ditt, men er det slik du spiser hver eneste dag? Eller er det en perfekt dag der du får i deg alt? Etter så mange år med trening så er det detaljene som avgjør om du oppnår videre resultater mener jeg. Så om du får i deg nok mat på dag 1, men dag 2 og 3 får du ikke i deg halvparten, dag 4 er litt mer og dag 5 er perfekt igjen så forstår jeg at vekten ikke beveger seg.

Om du spiser likt hver dag så må du bare innse at du må spise mer. For selv om du har trent lenge så skal du kunne legge på deg vekt i form av fett ihvertfall. Når dette ikke skjer så spiser du rett og slett for lite. Dette er for meg et luksusproblem og jeg har ikke noen gode løsninger annet en at om du vil oppnå de resultatene du har satt deg så må du spise mer. Om du ikke får det til så vil du aldri komme videre. Kanskje litt brutalt, men slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig! man trenger å høre sånt. jeg ble bare utrolig motivert av mange av tilbakemeldningene som jeg har fått.

brutalt men fakta, satt på jobb å hørte på gladiator theme sangen mens jeg leste Stig sitt inlegg ( skal ned og spise ekstra mye til lunch og seriøst drepe vekter etter jobb )

Skal logge fra når jeg begynner med dietmar programmet neste uke.

Gleder meg skikkelig! takk for hjelpen.

Yolo:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har kanskje ikke noe med saken å gjøre, men kan jeg spørre hvorfor enkelte her inne hevder at det ikke er forskjell på folk når det kommer til forbrenning? Denne gutten eller mannen har jo tydeligvis VILT mye høyere forbrenning enn de fleste av oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har kanskje ikke noe med saken å gjøre, men kan jeg spørre hvorfor enkelte her inne hevder at det ikke er forskjell på folk når det kommer til forbrenning? Denne gutten eller mannen har jo tydeligvis VILT mye høyere forbrenning enn de fleste av oss

Tror ikke det er så mange som hevder det er null forskjell. Men tror nok at Kim Roger Flaten sitter mindre i sofaen enn det jeg gjør. Bare det at han ikke klarer å være hjemme fra trening en eneste dag i uken impliserer vel at han er en ganske rastløs person og har kanskje mye høyere nivå av spontanaktiviteter enn mange andre av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange som hevder det er null forskjell. Men tror nok at Kim Roger Flaten sitter mindre i sofaen enn det jeg gjør. Bare det at han ikke klarer å være hjemme fra trening en eneste dag i uken impliserer vel at han er en ganske rastløs person og har kanskje mye høyere nivå av spontanaktiviteter enn mange andre av oss.

Kan godt være og det er stor forskjell i hvor mye vi beveger oss, men synes fortsatt at det er rart hvor mye dritt folk kan stappe i seg uten å gå opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye ligger i genetikk etc, har foreldre som er slanke av seg og markerte. Vet faktisk veldig lite om forbrenning, det er kanskje noe som jeg bør lese meg mer opp på. det å bli "stor" å være helt "rein", stiller store krav til kunnskap om trening/kropp.

Har studert treningsfag etc, men det handler mest om muskelvekst og treningsformer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest endret tittelen til Vedlegg slettet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...