Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, over hvor lang tid? La oss si den er "nedprioritert" 12 timer, så drikker du 4 ganger, som blir 48 timer. Da har du fortsatt 722 timer den måneden med normal fettforbrenning. Mitt poeng er egentlig bare at det virker som man ikke ser skogen for bare trær. Realiteten er at man har et liv å leve, man kan velge fritt å drikke eller ei du vil uansett være i mye bedre form en om du bare drakk. Alt med måte, livet er mer en fettprosenten, spesielt for de som bare er hobbymosjonister uansett :)

Jepp, skjønner poenget ditt:) Lett å henge seg opp i slike "detaljer" når man opplever såpass bra framgang med et opplegg som ikke har mye utskjeielser.

Fortsetter under...

Ja, over hvor lang tid? La oss si den er "nedprioritert" 12 timer, så drikker du 4 ganger, som blir 48 timer. Da har du fortsatt 722 timer den måneden med normal fettforbrenning. Mitt poeng er egentlig bare at det virker som man ikke ser skogen for bare trær. Realiteten er at man har et liv å leve, man kan velge fritt å drikke eller ei du vil uansett være i mye bedre form en om du bare drakk. Alt med måte, livet er mer en fettprosenten, spesielt for de som bare er hobbymosjonister uansett :)

This! Leter man litt rundt er det de som er mest avslappa i forhold til sin egen trening og kosthold som har de beste resultatene. De som tar en øl, pizza og hviledag når de vil uten og skrive 2-3 innlegg her i ren frustrasjon etterpå.

Gjest Jester
Jepp, skjønner poenget ditt:) Lett å henge seg opp i slike "detaljer" når man opplever såpass bra framgang med et opplegg som ikke har mye utskjeielser.

Da får man vurdere hva som er viktigst, framgangen uteblir ikke av en drink eller ti i ny og ne, men bare utsettes litt. Om man tar seg en fest vil du ikke se det på midjemålet om 2 år :)

Annonse

Mitt problem ligger iallefall i det å stoppe i tide når jeg drikker, er ganske tynn så tåler relativt lite og går raskt i bakken:P Om man spiser godt dagen før og drikker et glass vann mellom drinkene kjenner man rusen bedre når den kommer, og dagen derpå blir myyyyyye bedre! Ellers er det lurt å helle innpå ett glass melk før du styrter i senga , og ha et vannglass ved sengekanten.

Og dagen derpå er som regel (ihvertfall hos meg) kvalmen på topp og appetitten på bunn - da funker det nesten alltid med egg for min del! Går ofte en søndagstur når jeg står opp, så blir jeg litt kvikkere i formen, og skal jeg trene venter jeg til kvelden, da er som regel formen fin og rusen ute:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...