Gå til innhold

Modern BCAA - Har du prøvd?


Shake90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knallgod på smak.

Blander seg godt i vannet om det ikke er helt førbanna iskaldt.

Følte at jeg orker å holde på litt lenger med syreøvelser, samt at jeg ble litt mindre støl dagen etter. Om det var placebo vet jeg ikke. Kjøper ikke mer BCAA, for man trenger det strengt tatt ikke som tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss. Vidundermiddel! Hjelper selv mot treg mage!

Badum-tsssh.

haha! fin:-) Har du treg mage er den eneste løsningen. En kopp kaffe, 2 x Nick & johnny crushed ice porsjon snus, 2x scoops med hvilket som helst PWO, prøv å løft noe veldig tungt. Den magen kommer aldri til å være treg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert snart gått gjennom 10 bokser av den. Har prøvd 4-5 forskjellige BCAA'er, og denne er utvilsomt den beste på både smak og effekt.

Alle smakene er kjempegode, men liker Grape best :) Raspberry er nesten like god, Fruit Punch er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert snart gått gjennom 10 bokser av den. Har prøvd 4-5 forskjellige BCAA'er, og denne er utvilsomt den beste på både smak og effekt.

Alle smakene er kjempegode, men liker Grape best :) Raspberry er nesten like god, Fruit Punch er helt ok.

Det du sier er at Grape er den beste på smak?

Den jeg tror jeg likte, var noe som heter watermelon. Men den smaken hadde de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du sier er at Grape er den beste på smak?

Den jeg tror jeg likte, var noe som heter watermelon. Men den smaken hadde de ikke.

Vil jeg absolutt si, ja!

Aldri prøvd watermelon, men liker generelt ikke den smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg hører personer som nesten sier at dem fysisk kjenner forskjellen på cellereaksjoner. Jeg mener, jeg bare kjenner at ribosomene inne i celleplasma i en økende grad kjører translasjon til den store gullmedaljen som fører til en økt dannelse av nye proteiner. "Åhh du deilige sarkoplasmisk- og myofibriell syntese, det kiler såpass i tærna mine! <3"

(Sånn mer seriøst) - Folk flest hevder dem kjenner til mindre grad av DOMS etter supplemering av BCAA, og selv om effekten fra EIMD selvsagt er reel så kan man spørre om det var BCAA eller om de var fra bedre/verre/annerledes treningsøkt + andre sammensetninger i kosten + generell ernæringstatus & treningskvalitet? Det har blitt observert en effekt på f.eks utrente personer som driver på med eksentriske øvelser, men på bedre trente personer som har tilpasset seg de hormonelle tilpasninger fra mekanisk strekk har de samme resultatene meg bekjent ikke vært å finne. Dvs protokoller hvor formålet er å introdusere hypertrofi, så en studie hvor noen amerikanske fotballspillere fikk en bedre effekt etter å ha hva var det igjen? I form av plyometrisk hopping og ned 100 ganger. Hvor overførbart er egentlig dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hvordan dere sier at BCAA har så god effekt :D Skulle ønske jeg var så finstilt at jeg kjente BCAA-tilskuddet funka.

Merker godt forskjell i styrke under økter uten vs med BCAA før. Men nå trener jeg fastet, så kan hende det er det. Ville ikke tatt BCAA om jeg ikke hadde trenet fastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...