Gå til innhold

insekter i brokkoli


Gjest SlettetBruker4

Anbefalte innlegg

Gjest SlettetBruker4

Overskriften sier det meste. To ganger har jeg (i løpet av kort tid) funnet insekter i brokkoli. Æsj! Er dette vanlig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SlettetBruker4
Ja, det er vanlig og free proteins = win! :) Bear grylls hadde skamma seg over deg!

sorry, tar det tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke si jeg noen gang har opplevd. Har ikke sett noen insekter iallefall. Men ikke hørt noe knas heller ;)

Tror ikke det er noe poeng i å være redd insekterer på frukt og grønt, du har nok spist kilovis med smådyr opp igjennom årene (tall tatt rett ut av luften).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Insekt på noe som vokser i naturen? Rare greier...... :p

Er ikkje farlig :)

Må vel være enig i at det er litt nasty når insektene er pakket inn i maten? :p

Altså de har jo vel stått et eller annet sted og forhåpentligvis vasket og pakket de inn i plasten og bare dritt i insektene (herregud, får vi sånne importerte arter fra andre land nå??? er ikke det et problem??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være enig i at det er litt nasty når insektene er pakket inn i maten? :p

Altså de har jo vel stått et eller annet sted og forhåpentligvis vasket og pakket de inn i plasten og bare dritt i insektene (herregud, får vi sånne importerte arter fra andre land nå??? er ikke det et problem??)

Vask det først, problem løst. :)

Som oftest skal det kokes/steikes også, igjen, problem løst.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriften sier det meste. To ganger har jeg (i løpet av kort tid) funnet insekter i brokkoli. Æsj! Er dette vanlig?!

Jepp..

Generelt alt grønt...Spesielt hvis du lar det stå litt i varmen så våkner de.

FOr all del aldri ta me deg noen form for salat og glemme å sette det i kjøleskap.

fuck brokkoli! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...