Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La oss bare konkludere med at det finnes mye dårlig journalistikk i papiraviser, og på diverse nettsider. Saker må selge og vi forbrukere lar oss lure av dårlige/misvisende overskrifter gang på gang. Jeg er ingen fan av Postgirobygget da jeg syns de leverer platte tekster, men hører vel på et par av låtene om sommer'n okke som.

Uansett; det er kanskje på sin plass å sitere en av låtene deres ved navn Lei av å bli lurt:

De sa på TV'n i går At hun hadde hatt stand-in Fra livet og ned I nakenscenene Og at damen i undertøysreklamen Var en bilde-manipulering Jeg skulle ønske det ikke var sant Drømmekvinnen forsvant

Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt - Sååå... Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt

Silikon i faste fyldige Fettsugd foran og bak Si meg hvem - Hvem er de skyldige Fristelsene smaker bedrag Anabole steroider Til talentene Verdensrekorder er tabloide Var det vinner'n som vant Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt - Sååå... Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt Jeg har en bil i garasjen Hvis den kan kalles en bil Jeg ga mer for den enn jeg tørr å si deg Har aldri vert så - Har aldri vert, har aldri vert så

Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt - Sååå... Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt - Sååå... Lei av å bli lurt - La la la la Lei av å bli lurt

Ikke stol på medienes tips. Dette er skrevet for å tjene penger på en rask måte. Les heller annerkjente forskningsartikler som er skrevet av mennesker med større kredibilitet.

Det er nok sikkert det beste, men er man latsabb så er man en latsabb.

;)

Annonse

Ikke stol på medienes tips. Dette er skrevet for å tjene penger på en rask måte. Les heller annerkjente forskningsartikler som er skrevet av mennesker med større kredibilitet.

Disse må man stort sett betale for, og de aller fleste er heller ikke i stand til å forstå dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...