Gå til innhold

I hvilken fettprosent synes din sixpack? Stem i vei :)

Anbefalte innlegg

Hei,

Da ble jeg litt nysgjerring på når folk ser sin sixpack (IKKE fourpack) i forhold til sin kroppsfett :) Stem i vei folkens, gjerne diskuter :)

Hos meg varierer den mellom 9,5 % - 10, 5 %. Da synes hele ! Skulle ønske den syntes når jeg var på 11 - 12 % kroppsfett.

Fortsetter under...

Spørs hvordan du måler. Jeg har analysevekt som jeg bruker til kundene mine, å når dietten startet 1.jan så jeg antydning til ruter når jeg kom til ca 12%. Er nå nede på 7,5% og den er der fortsatt :hungry:

WHAT?!!?!?!? er den fortsatt der på 7,5 % når den var synlig allerede på 12 %? :giggle:

Annonse

Annonse

Skulle likt å vite det :) Har ikke snøring da jeg aldri har hatt så lav fettprosent at six-packen vises, men det kan hende jeg ikke må megalavt da magen ikke har så mye fett i forhold til visse andre steder på kroppen :cautious:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...