Gå til innhold

Muskelknuter


Even123

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Noen med tips mot tilbakevendene muskelknute? Har en som ligger "under" skulderbladet på høyre side. Er bare mulig å kna når jeg tar armen bak på ryggen. Den er ikke noe særlig å løse selv, men bruker som regel å få noen til å kna litt på meg og så slipper den. Men den er tilbakevendene! Vet ikke helt hvorfor jeg får den heller.

siljes87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

ETTERLYSNING :

Har ved flere anledninger brukt "dry needling " med gode resultat når den sitter dypt.

MEN jeg eterlyser en salve jeg har brukt ved navn "PERCUTANE JOINT ACTION" som jeg kjøpte på XXL.

De har denne ikke mere og naprapaten jeg bruker mener at den kanskje er den beste.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den igjen !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med tips mot tilbakevendene muskelknute? Har en som ligger "under" skulderbladet på høyre side. Er bare mulig å kna når jeg tar armen bak på ryggen. Den er ikke noe særlig å løse selv, men bruker som regel å få noen til å kna litt på meg og så slipper den. Men den er tilbakevendene! Vet ikke helt hvorfor jeg får den heller.

siljes87

Jeg har slitt en del med tilfeldige knuter i øvre rygg gjennom mange år. For min del har det gjort mye å kjøre en del face pulls, jobbe aktivt med skulderbladene på ryggøvelser, og kjøre tauøvelser som tøyer litt. Knuter kan også komme av svakheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt en del med tilfeldige knuter i øvre rygg gjennom mange år. For min del har det gjort mye å kjøre en del face pulls, jobbe aktivt med skulderbladene på ryggøvelser, og kjøre tauøvelser som tøyer litt. Knuter kan også komme av svakheter.

Det kan jeg prøve meg på da! Jeg bruker strikkøvelser på oppvarming og det merker jeg godt.

Sitter veldig mye på skolen og leser, mistenker at det er en grunn til at jeg får den muskelknute på det samme stedet kommer hele tiden. Men å bli sterkere i de små musklene rundt og under skulderbladet tror jeg bare vil hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ETTERLYSNING :

Har ved flere anledninger brukt "dry needling " med gode resultat når den sitter dypt.

MEN jeg eterlyser en salve jeg har brukt ved navn "PERCUTANE JOINT ACTION" som jeg kjøpte på XXL.

De har denne ikke mere og naprapaten jeg bruker mener at den kanskje er den beste.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den igjen !?

Har du vært å spurt hos en XXL forhandler eller forhørt deg med alle? Evt. på nett? Et lite søk i google og jeg fant dette: Buy Percutane Joint Action Cream 75g at Health Chemist Online Pharmacy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre en lang hstorie kort så jeg søkte ført på produsent på New Zeland og videre på ulike nettsted.

Kom til slutt til imprtøren for Skandinavia som henviste til to ( tror det var det ) forhandlere i Norge.

Den ene, en naprapat jobber bare 10 min gange fra der jeg bor i Trondheim..............:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...