Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kall meg slem eller hva dere nå ønsker. I mine øyne fortjente hun den "regningen". Hun viser klart og tydelig at hun hadde null peiling på verken hva hun kjøpte, eller hvor mye det kostet.

Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..)

Program til 1500,- kr er et kraftig ran, men igjen enkelte restauranter kan du spise deg stappmett på 500 kr, andre steder får du en liten teaser. Ta det som en lekse at du ikke gjørt en handel før du vet hva du må betale og akkurat hva du får.

Ei jeg kjenner litt har nettopp begynt å trene.

Hun trener et sted hu betaler 199kr i mnd.

Så ville hu få satt opp et treningsprogram - og måtte da betale 1500kr for å få det. (Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..)

Og DET var alt hu fikk!! ET PROGRAM?

Øvelsene ble ikke gjennomgått engang - skulle pt gjøre det skulle hun ha 550kr til!

PLUSS dette programmet som ble satt opp - til en nybegynner som begynte å trene for 14 dager siden - er et 4 SPLITS program!!!

Er det bare meg eller er dette ran på høylys dag??

Har aldri opplevd eller hørt om makan.

Har selv ALDRI betalt for et treningsprogram eller for å få vist øvelser!

Har hun allerede betalt 1500 kroner for programmet? Hvis hun allerede har betalt så har hun på en måte "godtatt" prisen, hvis du skjønner... Eneste måten å få omgjort det på er å komme frem til en avtale med denne såkalte PT-en, eller kontakte konfliktrådet i Drammen. Men det spørs jo hvor mye hun gidder å gjøre med saken. Men hun har nok fått en lærepenge, tenker jeg.

Hun ble nok litt paff der og da og betalte fordi hun ikke viste hva hun hadde krav på. Foreslår at hun går tilbake og ber om å prate med daglig leder, forteller hva som har hendt og at hun føler seg lurt. Så blir det nok å ordne seg.

Annonse

Hvis man ikke avtaler noen pris på forhånd, og PT ikke sier noe om at dette vil bli dyrt er det jo lureri. Bare å se på DNB-saken, hvor småsparere ble lurt til å kjøpe noe de ikke visste hva var, de ble ikke fortalt hele sannheten. Dette høres jo ut som det samme.

Ran? For et frivillig kjøp av en tjeneste? Really? REALLY? LååååååååååååååååååååååååååååL :troll:

Servitøren kommer og spør om du vil ha påfyll med kaffe. Ja takk, sier du. Så kommer regninga: 500 kr for påfyll. Frivillig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...