Tina Bjørklund Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Sykt. Ville bare spurt de faste på gymmen om tips å råd, og laget eget program Siter
Iso Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Kall meg slem eller hva dere nå ønsker. I mine øyne fortjente hun den "regningen". Hun viser klart og tydelig at hun hadde null peiling på verken hva hun kjøpte, eller hvor mye det kostet. Sitat Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..) Program til 1500,- kr er et kraftig ran, men igjen enkelte restauranter kan du spise deg stappmett på 500 kr, andre steder får du en liten teaser. Ta det som en lekse at du ikke gjørt en handel før du vet hva du må betale og akkurat hva du får. Siter
Alakazam Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Dette er ikke ran, virker mer ut som din vennine driver med veldedighet. Siter
focuseme Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 "rosielle skrev: Ei jeg kjenner litt har nettopp begynt å trene. Hun trener et sted hu betaler 199kr i mnd. Så ville hu få satt opp et treningsprogram - og måtte da betale 1500kr for å få det. (Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..) Og DET var alt hu fikk!! ET PROGRAM? Øvelsene ble ikke gjennomgått engang - skulle pt gjøre det skulle hun ha 550kr til! PLUSS dette programmet som ble satt opp - til en nybegynner som begynte å trene for 14 dager siden - er et 4 SPLITS program!!! Er det bare meg eller er dette ran på høylys dag?? Har aldri opplevd eller hørt om makan. Har selv ALDRI betalt for et treningsprogram eller for å få vist øvelser! Har hun allerede betalt 1500 kroner for programmet? Hvis hun allerede har betalt så har hun på en måte "godtatt" prisen, hvis du skjønner... Eneste måten å få omgjort det på er å komme frem til en avtale med denne såkalte PT-en, eller kontakte konfliktrådet i Drammen. Men det spørs jo hvor mye hun gidder å gjøre med saken. Men hun har nok fått en lærepenge, tenker jeg. Siter
OhMickey Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Hun ble nok litt paff der og da og betalte fordi hun ikke viste hva hun hadde krav på. Foreslår at hun går tilbake og ber om å prate med daglig leder, forteller hva som har hendt og at hun føler seg lurt. Så blir det nok å ordne seg. tsutsugamushi, Afterall og kn1989 3 Siter
Myr Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Ran? For et frivillig kjøp av en tjeneste? Really? REALLY? LååååååååååååååååååååååååååååL Siter
Terskeltrening Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Hvis man ikke avtaler noen pris på forhånd, og PT ikke sier noe om at dette vil bli dyrt er det jo lureri. Bare å se på DNB-saken, hvor småsparere ble lurt til å kjøpe noe de ikke visste hva var, de ble ikke fortalt hele sannheten. Dette høres jo ut som det samme. Siter
selters Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 "Myrheim skrev: Ran? For et frivillig kjøp av en tjeneste? Really? REALLY? LååååååååååååååååååååååååååååL Servitøren kommer og spør om du vil ha påfyll med kaffe. Ja takk, sier du. Så kommer regninga: 500 kr for påfyll. Frivillig? LeanMachine 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.