Gå til innhold

Har dere sett hva som har kommet i butikken?


Laushel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

NÆRINGSINNHOLD

Pr. 100 gPr. portion 40 g

Energi 1520 kJ 608kJ

365 kcal 146 kcal

Protein 13 g 5,2 g

Karbohydrat 61 g 24 g

hvorav sukkerarter 0 g 0 g

Fett 7 g 2,8 g

hvorav mettet fett 1,4 g 0,6 g

hvorav enumettet fett 2,7 g 1,1 g

hvorav flerumettet fett 2,6 g 1,0 g

Kostfiber 8 g 3,2 g

Natrium 0,004 g 0,002 g

Jern 4 mg (29 %*) 1,6 mg (12 %*)

Tiamin 0,5 mg (34 %*) 0,2 mg (14 %*)

*% av GDA (anbefalt daglig inntak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett dette i butikken før :eek: Hvor bruker de å ligge da?

Ser ut til at trådstarter kjøpte det på rema, men det finnes ikke på alle rema. Husker at jeg lette på fire forskjellige rema + coop prix, rimi og spar her jeg bor i høst, før jeg endelig fikk tak i det på coop obs. Så kan hende du også må til en større butikk for å få tak i det. Skal stå sammen med alle andre slags mel, hvis butikken har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant den på Obs! etter å ha sett etter det i flere butikker. :) Noen som har noen gode oppskrifter? :)

Jeg bruker det alltid når jeg lager proteinpannekaker. Bruker da halvt om halvt av dette og proteinpulver (2 scoop av hver cirka), men går også fint med bare dette. Bruker det også når jeg lager pizzabunn og i "muskelmuffins" (disse er gode).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det alltid når jeg lager proteinpannekaker. Bruker da halvt om halvt av dette og proteinpulver (2 scoop av hver cirka), men går også fint med bare dette. Bruker det også når jeg lager pizzabunn og i "muskelmuffins" (disse er gode).

Tusen takk! :) I tillegg til havremel, prot pulver, har du egg/ eggehvitte også? Noe annet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) I tillegg til havremel, prot pulver, har du egg/ eggehvitte også? Noe annet?:)

Bare hyggelig :) 1-2 egg, 1 ts bakepulver, litt søtning (stevia eller sukrin) og kanel. Etterpå pleier jeg å ha på cottage cheese og sukkerfritt syltetøy. Såå godt! :D

Edit: Pleier å bruke vaniljeproteinpulver, og da blir det en kjempegod vaniljesmak i pannekakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Åh, jeg har lett etter det! Har ikke funnet det på Kiwi. Noen som har tips til hvor i Oslo de har det? :)

De har det på Kiwi ved Ringnes Park

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...