Gå til innhold

andreasss

Medlemmer
  • Innholdsteller

    167
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om andreasss

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 20. feb. 1987
  1. Jeg ønsker å få opp bøyen og har bestemt meg for og trene bøy flere ganger i uka. Per dags dato trener jeg knebøy 2 dager(ene dagen opp til et tungt toppsett på 5 reps, og andre dagen 3x5 med stopp). I frontbøy gjør jeg det likt. F.eks: Mandag: knebøy toppsett Onsdag: knebøy 3x5 med stopp Fredag: Frontbøy toppsett 3-5 reps Søndag: Frontbøy med stopp 3x5 Har startet på 20% under 5RM i hver øvelse og legger på 2,5 kg hver økt. Har trent i 10 år og har en 1rm i godkjent knebøy på 180 kg og 3rm i frontbøy på 130 kg (Frontbøy er en ny øvelse for meg) Er dette en grei måte å gjø
  2. Tommy kono-varmere fungerer veldig bra men de er visst ikke godkjent for raw styrkeløft
  3. Kroppsvekt 88, høyde 183 Bøy: 180x1 Benk: 145x1 Mark: 220x1 (og 190x10) Alt er tatt raw:)
  4. Hvis du trenger hjelp til å bære et tungt salongbord, hvem ringer du da? Den kompisen som løfter mest, eller han som er sterk i forhold til egen kroppsvekt?
  5. Er ikke spesielt fornøyd med beina, særlig leggene trenger mer masse
  6. 10:28 for noen år siden. Men var bedre på 6000 m (18:06)
  7. Må du stå opp, det er kaffetid! :)

  8. Du har i alle fall kostholdet på plass ser jeg:)
  9. Denne harjeg brukt i flere år:) bruker den i proteinpannekaker, og noen ganger blander jeg 100 g havremel med vann og funlight og bare heller nedpå genialt i en travel hverdag
  10. Jeg bruker også å vaske med zalo med en gang etter bruk funker fett Men har ikke tall på hvor mange shakere jeg har glemt igjen på jobb osv, og dermed har vært nødt til å kaste pga stank :s
  11. Bruker proteinpulver, tran og vitaminer. Aldri hatt behov for Pre workout-tilskudd. De dagene jeg skal trene tidlig på morgenen tar jeg ganske enkelt en kopp kaffe
×
×
  • Opprett ny...