Gå til innhold

30 day shred, funker det eller bortkastet tid?


ned 25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette hadde jeg ikke hørt om før nå. Google "30 day shred resultater" og kikk litt rundt der. Det ser ut som om noen har fått veldig bra fremgang på det etter bare 30 dager, selv om det er en del sutring om motivasjonsproblemer og en del som ikke har orket å fullføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på med trening 5-6 dager i uken siden august uten resultat så må jo gjøre noe helt feil.... Maten trodde jeg var bra (går på grete roede kurs som jeg har skrevet i ett annet innlegg her) men der kom det vist fram jeg gjør en del feil der og :p

så prøver nå og finne en ny vei, og jeg vet det ikke er snakk om 30 dager, det er en livstilsendring for meg, jeg har alltid hatet trene men har nå funnet ut at det faktisk er deilig og gir ikke annet enn god følelse men skulle gjerne hatt resultater og da.....

Men jeg trener kankje både feil og for lite selv om jeg trener nesten hver dag :/

men takk for svar ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30 dager kan det selvsagt skje en hel del, men resultatene spriker nok stort (som man også ser om man googler etter bilder). For det første står det på utgangspunkt og for det andre gjennomføring.

Du sier selv at du har fått høre at du både har spist og trent "feil" - for lav intensitet samt for mye mat/feil fordeling av makronæringsstoffer (+ litt mye stress i hverdagen?)

Å gå ned i vekt eller få en bedre kroppsammensetning er ikke vanskelig, men det tar tid - og det er ikke gjort på en kur(s) eller tre. Kvalitet over kvantitet, her er også en livsstilsendring nøkkelordet da det er langt vanskeligere å opprettholde den oppnådde formen enn å nå den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet det tar tid, men 1 år uten noe resultat i kg bare i cm (og det først siste 2 mnd) er litt skuff da... men fra august av beg jeg trene mye mer og være mer obs på hva jeg spiste, så er ikke noe junk, brus og svært skjeldet snop. men unner meg litt innimellom som en bytur eller litt snop...

går bare så enormt sakte, og da er det lett og miste motivasjon, hadde jeg mistet noen kg jeg så hadde jeg hatt ennå mer motivasjon til og jobbe hardere. Er sykt sta så nekter jo og gi meg nå selvom det er null resultat, men trenger finne ut hva som kan fungere...

Stress i hverdagen er det nok en del av ja, nå forandrer og en del seg når minsten nå beg i bhg i morgen, jeg har ikke fått meg jobb ennå så vurderer sterkt og melde meg inn på ett trenings senter men vet ikke hvor lenge jeg får mulighet til det..

men dette "nye" livet med trening, oftere måltider og sunn mat er noe jeg garantert vil fortsette med etter jeg er kommet i mål )om jeg noen gang kommer dit) det føles jo fantastisk godt selvom det ikke vises....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har prøvd det selv før men ikke fullført for jeg ble syk en uke og da orket jeg ikke fortsette etterpå..... Ikke hadde jeg den motivasjonen jeg har heller nå så tror jeg skal klare det, men må nok gå turer og trene litt annet og så det ikke bli bare det samme hele tiden :)

bra det funket på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian Michales har også en annen video som jeg liker: ripped in 30. er så og si samme greia som 30 ds,men jeg likte ripepd in 30 bedre for var mer varierende så ble ikke så kjedelig :)

For mind el liker jeg treningsstudio bedre men ahr fremdeles problemer med å opprettholde treninga,er stress å dra bort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er ikke noe junk, brus og svært skjeldet snop. men unner meg litt innimellom som en bytur eller litt snop...

Husk at det er lett å kaste bort en hel uke med kcal-underskudd på en fest eller ei godteriskål! ;)

Eks:

- 100kcal i underskudd fra mandag til fredag = 500kcal..

- 4 halvlitere med øl = 220(?)kcal X 4 = 880kcal..

Noe å tenke på når man føler for å "belønne" seg selv på en lørdag for å ha vært flink hele uka.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er skjeldent snop osv, og er det noe blir det noen sjokkolade biter fra melkerullen til ungene.....Er det veldig gale?

Før gikk jeg ut annenhver helg, men etter jeg har beg og skrive opp hva jeg spiser og veie med på grete roede kurs en gang i uken ser jeg hvor mye skade alkoholen gjør, har gått opp i vekt de to gangene jeg har vert ute og det er det ikke verdt... koser jeg meg med 2 glass rødvin har jeg hatt nedgang, men med vors og byn har det blitt pluss på vekten så der er jeg forsiktig framover (med unntak av 25 års feiringen min denne mnd og nyttårsaften :S )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 gram melkesjokolade er vel rundt 550 kcal, så det er asbolutt en liten luring det også! ;)

Men det viktigste er at du skriver ned alt du spiser.. (Tyggis, olje du steker i, sukker du har på havregryn etc.)

Og et lite tips til du skal nyte alkohol neste gang er å kutte ut mest mulig karbohydrater den dagen.. Egg, kyllingfilet, storfekjøtt etc. er proteinrike måltid som fint kan spises uten store mengder karbohydrater til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg elsker Jillian Michaels:wub:. Men det hadde ikke noe med saken å gjøre. Jeg har testet 30 days shred i en kort periode. Altså ikke ut 30 dager..det jeg kan si ifra når jeg prøvde det var at jeg ble jo veldig sliten iallefall:p, men det er ikke det samme som å løfte vekter. Men at det er bra nok trening enn å ikke trene, absolutt. Dessuten..hvis jeg får lov å glo på Jillian Michaels ei hel økt? Hell yeah (synd jeg ikke har tv nå..). Hvis hun ikke er motivasjon nok, så vet ikke jeg:D Men iallefall, jeg mener at hvis det er noe du har lyst til, hvorfor ikke? Greit, det kan ikke sammenlignes med å løfte vekter som sagt, men hvis du vil gjøre det, da gjør du det :D.

Visste dere at hun har sånn der cruise, treningscruise? Ååå, dit vil jeg (jeg sa ikke at jeg skulle trene..jeg skal være sånn der fan som løper etter kjendisen :whistling:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har beg med det nå og er på dag 4, er ganske sliten etter den økten der men vil løfte vekter og så når jeg er ferdig med innkjøring i bhg og over jul så kommer jeg til og melde meg inn på ett treningssenter i tillegg så får jeg gjøre det hver gang jeg har mulighet ihvertfall :)

Og ja, den damen kan det og motivere ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har beg med det nå og er på dag 4, er ganske sliten etter den økten der men vil løfte vekter og så når jeg er ferdig med innkjøring i bhg og over jul så kommer jeg til og melde meg inn på ett treningssenter i tillegg så får jeg gjøre det hver gang jeg har mulighet ihvertfall :)

Og ja, den damen kan det og motivere ihvertfall :)

Flink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg elsker Jillian Michaels:wub:. Men det hadde ikke noe med saken å gjøre. Jeg har testet 30 days shred i en kort periode. Altså ikke ut 30 dager..det jeg kan si ifra når jeg prøvde det var at jeg ble jo veldig sliten iallefall:p, men det er ikke det samme som å løfte vekter. Men at det er bra nok trening enn å ikke trene, absolutt. Dessuten..hvis jeg får lov å glo på Jillian Michaels ei hel økt? Hell yeah (synd jeg ikke har tv nå..). Hvis hun ikke er motivasjon nok, så vet ikke jeg:D Men iallefall, jeg mener at hvis det er noe du har lyst til, hvorfor ikke? Greit, det kan ikke sammenlignes med å løfte vekter som sagt, men hvis du vil gjøre det, da gjør du det :D.

Visste dere at hun har sånn der cruise, treningscruise? Ååå, dit vil jeg (jeg sa ikke at jeg skulle trene..jeg skal være sånn der fan som løper etter kjendisen :whistling:).

Jeg også vil på treningscruise med Jillian Michaels! Deler girlcrushen din der ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...