Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i helvette? unnskyld språkbruken men her syns jeg det var helt legitimt å yttre budskapet på den måten.

Jeg kan godt se artikkelen i sin helhet, velge å overse det jeg mener er bilder som sender det jeg mener er feile signaler, men det er nettopp sistnevnte som gjør at jeg føler budskapet faller og treffer gulvet etterfulgt av et hav av knuste biter.

Annonse

Jeg leste artikkelen og synes bildet av rumpa med jeans uten lommer var det flotteste!

Men det skulle visst være et bevis på hvor teit du er - og hvor feit du ser ut om du velger jeans uten lommer.

Jaja, og sånn går nu dagan...

Pff, fin bukse og flott bakdel! :happy:

Jeg er fornøyd med min fine bukse på min normale bakdel, men sånne teite artikler kan lett få mange andre jenter med fine normale bakdeler føle seg som en godt stappa pølse i sine fine bukser.. Ja til rumper i alle sine str og fasonger! :)

Haha, jeg har selv ganske brukbar størrelse på rumpa mi, noe som kompenserer bra for en noe mindre størrelse på puppene. Jeg er strålende fornøyd med at rumpa mi ser "stor" ut i jeans, og velger å gå motsatt vei av artikkelen. Fremhev det som fremheves kan sier nå jeg, skal liksom ikke verden få se alle squatsa jeg har tatt?

Annonse

lol, Dagbladet har tydeligvis bestemt at jenter ikke bør ha "store" rumper.

http://www.kjendis.no/2013/04/04/kjendis/klikk/mote/jeans/26496757/

dette er visst det perfekte

[ATTACH=full]98320[/ATTACH]

Det er jo en kjensgjerning at motejournalister har et annet syn på kvinnekroppen enn menn flest...

Bilde nummer 2 der er jo "råhot" da.... NOT.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...