fggfg Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg er som tittelen nevner på utkikk etter et nytt proteinpulver. Jeg har hittil kun prøvd proteinpulver med jordbærsmak. Forrige jeg brukte var Whey Tech fra Proteinfabrikken. Nå har jeg virkelig gått lei av smaken, og ønsker derfor å gå over til sjokolade. Jeg har lest noen anbefalinger på nettet. Av det jeg har lest virker det som om disse tre har fått flest anbefalinger: 100% Whey Gold Standard fra Optimum NutritionActivate Elite GoldMyoProtein fra MyRevolution Hvordan er disse sammenlignet med Whey Tech® 3000g Sjokolade fra Proteinfabrikken? Har dere noen andre anbefalinger? Vil ha høyest mulig proteininnhold til en god pris. Ser at Gold Standard har litt lavere proteininnhold enn de andre nevnte. MyoProtein har også en litt stivere pris. Jeg er på utkikk etter en god smak. Jeg lurer derfor på om MyoProtein er verdt det, eller om de andre typene er bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Anbefaler nr1. Smakt mange forskjellige men den er best på smak! innholdet er jo omtrent likt p åalle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pathiic Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Myoprotein med Mocca sjokolade er uendelig godt synes no jeg iallefall:) stiv pris som du sier men hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodajada Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 har ikke smakt 100% whet, men har whey tech og er veldig fornøyd med smaken, både blandet med vann og med melk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forsvarsdama5.0 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Activate Elite Gold Mocca <3<3 Aldri smakt proteinpulver før, men blandet det med vann (mixmaster), fryste ned i 15-20 min, piska igjen: NAM! Bedre enn sjokoladekakedeig! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Mye smak og behag fra hver person. Jeg liker 100% whey fra proteinfabrikken, synes den er bedre enn myo proteinet ihvertfall f.eks .. Så er mye smak og behag Send en mail de kosttilskudds butikken og spør pent om smaksprøver Da får du et par poser så kan du teste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stephanie F Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Whey Xplode Whey Xplode 3000g Chocolate | tomminutrition hvis du blir litt kvalm av søtt (denne er mild og deilig i smaken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SteffenAJensen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 100% Whey Gold Standard fra Optimum Nutrition - Extreme Milk Chocolate Denne typen drikker jeg med vann! Det smaker faktisk godt! Med andre varianter eller med andre proteinpulvre så har jeg vært nødt til å blande med melk for å få det ned. Så for min del er det mer effektivt å bruke vann pga man ikke alltid har melk tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grishnackh Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Bruker sjøl Tech Nutrition sitt proteinpulver og gainer. Syns det har meget bra konsistens og smak. Inneholder også veldig lite laktose så for oss som blir dårlig i magen av vanlig pulver så fungerer dette meget bra. Sjokolade og banan pulveret er nam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Min favoritt: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-protein-2350-g 500kr for 2,5 kg gjør at den ikke er dyr, bra innhold, tilsatt noe aminosyrer, og smaker fantastisk:-) Men er veldig smak og behag.. Whey Gold syntes jeg har forferdelig smak i sjokolade... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillin89 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Finnes ikke noe bedre enn protein delite aspen milk chocolate Er tilogmed små sjokoladebiter som smaker fortryllende godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krembolle Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Whey Xplode Whey Xplode 3000g Chocolate | tomminutrition hvis du blir litt kvalm av søtt (denne er mild og deilig i smaken) Vet du om de sender smaksprøver? On topic: Denne er det beste jeg har smakt: Self Whey Shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pisces Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Dalblads - three in one eller class + Syns det smaker som smeltet sjokolade is, mmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arvid klokk Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Lurte på en ting, kanskje dumt og spørre men...Hva er beste tiden til og ta protein, før eller etter trening. Har testen en men var ikke så veldig god. Kanskje teste andre merker! Bruker i dag Isostar powerpplay. Takker for svar) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qqq Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Gå 1) eller 2) imo, bra på smak og innhold Jeg kan virkelig ikke fatte at noen kan betale 1100 for 3 kg proteinpulver, glad jeg slipper å handle slikt i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XtrM Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vil annbefale nr 1. Tror det er en grunn til at dette er det mest solgte kosttilskuddet på bodybuilding.com , verdens største leverandør av kosttilskudd. Det smaker utrolig godt, faktisk sånn at jeg gleder meg til å ta en proteinshake Så annbefales iallefall av meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stephanie F Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vet du om de sender smaksprøver? On topic: Denne er det beste jeg har smakt: Self Whey Shake Har ikke hørt at de gjør det, men smaken er så mild at den ikke kan misslikes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nixon Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 denne syns eg er god http://gymgrossisten.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=6&funk=visa_artikel&artnr=SETSANMETA&extra=kampanj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.