Gå til innhold

Proteinpulver med sjokoladesmak


fggfg

Anbefalte innlegg

Jeg er som tittelen nevner på utkikk etter et nytt proteinpulver. Jeg har hittil kun prøvd proteinpulver med jordbærsmak. Forrige jeg brukte var Whey Tech fra Proteinfabrikken. Nå har jeg virkelig gått lei av smaken, og ønsker derfor å gå over til sjokolade.

Jeg har lest noen anbefalinger på nettet. Av det jeg har lest virker det som om disse tre har fått flest anbefalinger:

  1. 100% Whey Gold Standard fra Optimum Nutrition
  2. Activate Elite Gold
  3. MyoProtein fra MyRevolution

Hvordan er disse sammenlignet med Whey Tech® 3000g Sjokolade fra Proteinfabrikken?

Har dere noen andre anbefalinger? Vil ha høyest mulig proteininnhold til en god pris. Ser at Gold Standard har litt lavere proteininnhold enn de andre nevnte. MyoProtein har også en litt stivere pris. Jeg er på utkikk etter en god smak. Jeg lurer derfor på om MyoProtein er verdt det, eller om de andre typene er bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest Slettet

Mye smak og behag fra hver person. Jeg liker 100% whey fra proteinfabrikken, synes den er bedre enn myo proteinet ihvertfall f.eks .. Så er mye smak og behag ;)

Send en mail de kosttilskudds butikken og spør pent om smaksprøver :) Da får du et par poser så kan du teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100% Whey Gold Standard fra Optimum Nutrition - Extreme Milk Chocolate

Denne typen drikker jeg med vann! Det smaker faktisk godt!

Med andre varianter eller med andre proteinpulvre så har jeg vært nødt til å blande med melk for å få det ned. Så for min del er det mer effektivt å bruke vann pga man ikke alltid har melk tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil annbefale nr 1.

Tror det er en grunn til at dette er det mest solgte kosttilskuddet på bodybuilding.com , verdens største leverandør av kosttilskudd.

Det smaker utrolig godt, faktisk sånn at jeg gleder meg til å ta en proteinshake :) Så annbefales iallefall av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...