Gå til innhold

Hemmelig nisse - tips & tricks


torunnJ

Anbefalte innlegg

I morgen er det 1.desember og vi er i gang med 24 dager med nissestreker på jobben!! :)

Jeg har flere gode ideèr for både snille og noen ikke fullt så snille nissestreker, MEN jeg tar gjerne imot tips og gode ideèr! Og kanskje er det noen som kan hjelpe til og være "statister" i enkelte nissestreker (Hender jo at det hjelper at mailen/telefonen kommer fra VG, Politiet etc)!

Vet at enkelte har fått trynet sitt i avisen, kontoret sitt fullt av ballonger og enkelte påmeldt til en rekke TV-show under fjorårets "Hemmelig nisse", så her er det bare å la kreativiteten blomstre ;)

Nissen min er mann, mer kan jeg ikke si her med fare for at han finnes på FB!

Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Klassikeren er et script som setter startsiden i nettleseren hver gang man starter maskinen på nytt.

Og da er selvfølgelig hele trikset at jeg skal legge opp Fitnessbloggen som startside regner jeg med ;)

(Selv om jeg kunne tenke meg å legge inn noe lit mer "dristig" ;) - Og det betyr selvfølgelig at jeg må ha hjelp av deg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WARNING: NASTY

Wasabi, smelt sjokolade og pakk en del Wasabi inn i dette. Server det som en hyggelig overraskelse! :)

ALT2:

Kakaopulver i kjeften til en person. Du får hverkan puste inn eller ut :)

Disclaimer:

Jeg tar ikke ansvaret for noen av handlingene dere skulle finne på av mine tips, ei heller påfølgende sykehusregning, psykologregning, naprapatregning eller refufjson av den døde katten som spiste restene av wasabien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vanlig tastatur på jobb pc'en?

Pirk ut alle bokstavene med noe skarpt, og sett de tilbake hvor enn de måtte passe ;)

Forøvrig i disse juletider; bokstavene kan ordnes slik at GOD JUL kan settes sammen midt på tastaturet til "glede og forlystelse" for offeret :)

Haha, dette er perfekt! Så lenge jeg ikke ødelegger hele tastaturet.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...