Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(....)

Redigerte også bort Megadeth, Metallica, Pantera, Sepultura og Slayer da alle kjenner de og de allerede var foreslått :)

Ser du har linka Arch Enemy, følte for å dele en låt fra før Angela Gossow avløste Johan Liiva. :) Ganske annen stil på bandet da. Du har sikkert sjekka ut det, men den er verdt å høre for de av dere som ikke har gjort det.

Gjest Jester
Ser du har linka Arch Enemy, følte for å dele en låt fra før Angela Gossow avløste Michael Amott. :) Ganske annen stil på bandet da. Du har sikkert sjekka ut det, men den er verdt å høre for de av dere som ikke har gjort det.

Jepp, har hørt på det :) Men Angela avløste Johan Liiva, Michael Amott er enda i bandet ;)

Annonse

Kan linke to Steinkjerband før jeg legger meg. :) (Fra min by. :p)

No Dawn er et death metal band som nettopp spilte inn plate i Italia. De spilte også på Wacken i fjor.

Pånnivågn er et harryband som får meg til å holde ut de siste skulderpressa. Litt mer festmusikk, haha.

Kan ikke legge ut alt jeg liker, så jeg får gå for litt bredde..

http://www.youtube.com/watch?v=nBmueYJ0VhA

På tide å stoppe kanskje...:p

Takker heller aldri nei ti Tung, tung politisk rock...

Ser jeg noen av dere på Inferno i år da? Eller på TMF til helga for den saks skyld...

Kan ikke legge ut alt jeg liker, så jeg får gå for litt bredde..

Kansas! :D Suverent band.

Når jeg lista opp progmetalband i går, gjorde jeg en kjempeblemme og unnlot å ta med et av mine absolutte favorittband, Enslaved. Aner ikke åssen det skjedde. Gamlekara rynker kanskje på nesa at de har flytta seg lengre og lengre unna viking/black metal-stilen de hadde først, men spør du meg er ALT de har gitt ut gull, og som prognerd er jeg spesielt glad i alt fra og med Below the Lights og nyere.

Annonse

Et knippe av mine metallfavoritter :)

Shining - Fisheye (Black Jazz)

http://www.youtube.com/watch?v=xlRAJErqK4A

Dødheimsgard (DHG) - 21st Century Devil (Supervillan Outcast)

Bloodbath - Outnumbering the Day (Nigtmares Made Flesh)

Opeth - April Ethereal (My Arms - Your Hearse)

Meshuggah - Bleed (ObZen)

Death - Suicide Machine (Human)

Kvelertak - Mjød (Kvelertak)

Mastodon - Iron Tusk (Leviathan)

Bloodbath - Outnumbering the Day

Baroness - Wanderlust

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...