Gå til innhold

Musikk: Rock og metal


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(....)

Redigerte også bort Megadeth, Metallica, Pantera, Sepultura og Slayer da alle kjenner de og de allerede var foreslått :)

Ser du har linka Arch Enemy, følte for å dele en låt fra før Angela Gossow avløste Johan Liiva. :) Ganske annen stil på bandet da. Du har sikkert sjekka ut det, men den er verdt å høre for de av dere som ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ser du har linka Arch Enemy, følte for å dele en låt fra før Angela Gossow avløste Michael Amott. :) Ganske annen stil på bandet da. Du har sikkert sjekka ut det, men den er verdt å høre for de av dere som ikke har gjort det.

Jepp, har hørt på det :) Men Angela avløste Johan Liiva, Michael Amott er enda i bandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan linke to Steinkjerband før jeg legger meg. :) (Fra min by. :p)

No Dawn er et death metal band som nettopp spilte inn plate i Italia. De spilte også på Wacken i fjor.

Pånnivågn er et harryband som får meg til å holde ut de siste skulderpressa. Litt mer festmusikk, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke legge ut alt jeg liker, så jeg får gå for litt bredde..

Kansas! :D Suverent band.

Når jeg lista opp progmetalband i går, gjorde jeg en kjempeblemme og unnlot å ta med et av mine absolutte favorittband, Enslaved. Aner ikke åssen det skjedde. Gamlekara rynker kanskje på nesa at de har flytta seg lengre og lengre unna viking/black metal-stilen de hadde først, men spør du meg er ALT de har gitt ut gull, og som prognerd er jeg spesielt glad i alt fra og med Below the Lights og nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et knippe av mine metallfavoritter :)

Shining - Fisheye (Black Jazz)

http://www.youtube.com/watch?v=xlRAJErqK4A

Dødheimsgard (DHG) - 21st Century Devil (Supervillan Outcast)

Bloodbath - Outnumbering the Day (Nigtmares Made Flesh)

Opeth - April Ethereal (My Arms - Your Hearse)

Meshuggah - Bleed (ObZen)

Death - Suicide Machine (Human)

Kvelertak - Mjød (Kvelertak)

Mastodon - Iron Tusk (Leviathan)

Bloodbath - Outnumbering the Day

Baroness - Wanderlust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...