Gå til innhold

Musikk: Rock og metal


Gundersen™

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooh, endelig en tråd etter min smak :D Artig å se det finnes flere metal elskende damer her også! Mine venniner ser ut som de tror jeg dyrker satan eller noe når jeg setter på god musikken :p Har ikke hørt gjennom alt her, men kan legge ut noen av mine favoritter (sorry om de allerede er lagt ut) :)

http://www.youtube.com/watch?v=-hg_AvMGzPQ

http://www.youtube.com/watch?v=CWzToB2qrXE

http://www.youtube.com/watch?v=cjcB50XZ9Sk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk tråd! Treningsplaylista min har fått flere nye sanger.

Her er utdrag av playlista min, tatt bort noen som allerede er nevnt over:

Godsmack - Cryin' like a bitch

Korn feat Skrillex - Get Up!

System of a down - Chop Suey!

Korn - Coming undone

Disturbed - Down with the sickness

Og par Ida Maria låter, men de går nesten i kategorien guilty pleasure... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZZ Top er vel ikke bare litt på kanten. Nesten så de må i guilty pleasure kategorien, som mine Ida Maria låter... :cool:

Hallo! Sharped dress man, Legs.... Og videoene... Men metal er det ikke. Dog godt plassert i rocken

Godt poeng egentlig, tråden heter jo rock og metal. Bare overvekt av Metal merka jeg... Ble vel litt revet med, men da går jo mine Ida Maria låter også inn i rock kategorien. Usikker på om jeg poster de her derimot... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt mer glad i treigere, tyngre og mer depressiv metal. :)

Tradisjonell doom metal. (Vokalisten har likhetstrekk med ozzy synes jeg!)

Dette er en av de vakreste sangene som noensinne har blitt lagd! Bandnavnet høres ut som nu metal eller emo, men det er utrolig vakker melodisk, death/doom metal.

Utrolig god låt noen kompiser av meg har komponert/gitt ut: (Depressiv rock/black metal)

Her er litt norsk folk-metal for å bryte opp :)

Svensk folk-metal (NYDELIG låt, sjekk ut om du ønsker å føle på litt patriotisme, hehe):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mer glad i treigere, tyngre og mer depressiv metal. :)

Tradisjonell doom metal. (Vokalisten har likhetstrekk med ozzy synes jeg!)

Dette er en av de vakreste sangene som noensinne har blitt lagd! Bandnavnet høres ut som nu metal eller emo, men det er utrolig vakker melodisk, death/doom metal.

Utrolig god låt noen kompiser av meg har komponert/gitt ut: (Depressiv rock/black metal)

Her er litt norsk folk-metal for å bryte opp :)

Svensk folk-metal (NYDELIG låt, sjekk ut om du ønsker å føle på litt patriotisme, hehe):

My dying bride er da ikke emo :p Jeg synes ikke emo musikk går under verken rock eller metal jeg...jeg synes det er mer den type pop,liksom punk med melodi oppi som er den type som emoer liksom hører på...tror mange har misforstått hva emo er...tror jeg ivertfall:D Jeg hører på alt som finnes depressivt,ja til og med him og den slags og jeg er ikke emo,jeg bare liker å høre på musikk som handler om triste,depressive, konflikt og smerte relaterte ting:D Sint musikk som mor kaller det:P Slik at jeg på en måte ikke har behov for å føle disse tinga i hverdagen spesielt ofte :D

Denne

glemte jeg å poste forresten,den hører til her,sammen med denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My dying bride er da ikke emo :p Jeg synes ikke emo musikk går under verken rock eller metal jeg...jeg synes det er mer den type pop,liksom punk med melodi oppi som er den type som emoer liksom hører på...tror mange har misforstått hva emo er...tror jeg ivertfall:D Jeg hører på alt som finnes depressivt,ja til og med him og den slags og jeg er ikke emo,jeg bare liker å høre på musikk som handler om triste,depressive, konflikt og smerte relaterte ting:D Sint musikk som mor kaller det:p Slik at jeg på en måte ikke har behov for å føle disse tinga i hverdagen spesielt ofte :D

Jeg sa ikke at MDB er emo. :p Jeg sa at bandnavnet hørtes emo ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...