Gå til innhold

Morgentrening.


Pyså

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tren når du føler for det. For enkelte fungerer ikke trening på morgenen, og andre har en bedre treningsøkt om de trener på morgenen. Når du trener avhenger helt av din dag og deg selv, verken på muskelbygging eller vektnedgang har det noe å si. Alt som har noe å si er hva du gjør ut av økten. :)

Selv er jeg en morgentreningsperson. Liker å ha det unnagjort, og senteret er ganske tomt for folk på den tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også å trene før jobb om morgenen p.g.a. at da er det mindre folk der, pluss at det er godt å ha det unnagjort.

Jeg liker IKKE å trene om morgenen fordi jeg personlig merker en stor forskjell i energien, eller kapasiteten til å "ta i". (Dette både med og uten måltid/pwo/bcaa/kaffe i systemet.) Så det blir ihvertfall ikke noen maxløft-testing på morgentrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at du ikke føler du presterer like godt på morgenen føler jeg har mye med vaner å gjøre :) Før trente jeg alltid på kvelden, og etter de første 2 - 3 gangene med morgentrening var jeg overbevist om at det IKKE var min greie.. Men så, i løpet av en uke eller to, så ble jeg helt omvendt - nå ELSKER jeg morgentrening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at du ikke føler du presterer like godt på morgenen føler jeg har mye med vaner å gjøre :) Før trente jeg alltid på kvelden, og etter de første 2 - 3 gangene med morgentrening var jeg overbevist om at det IKKE var min greie.. Men så, i løpet av en uke eller to, så ble jeg helt omvendt - nå ELSKER jeg morgentrening :D

Det har også mye med psyken å gjøre. Det er helt utrolig hva man kan få til hvis man bare innbiller seg det :D

Var sånn selv, kunne ikke tenkt meg å trene om morran - tenkte at det er slitomt, at det ikke er bra, at jeg ikke kom meg opp av senga om morran - men det siste fikser lillegutt på 3 år da så der har jeg lite valg :p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener om morran, føler selv at det er da jeg har mest energi og vilje. Men så er jeg et hardcore-A-menneske.

I ukedagene står jeg opp rundt 05.15, da er jeg på treningssenteret mellom 06.15 og 06.30. Da er det nesten ingen folk der, stille og rolig. Noe jeg liker veldig godt, for jeg er litt folkestygg av meg:nin:

I helgene kan jeg drøye økta til litt uttpå formiddagen.

Å starte dagen med trening er så greit, i allefall for meg, for da er det liksom unnagjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgentrening er gull!! Fantastisk start på dagen, lettere å komme seg opp om morgenen når man får gjøre noe man elsker først, lite folk på treningssenteret, bedre arbeidsdag etter trening, mer tid til å gjøre andre ting etter jobb osv osv. Det eneste negative for meg er at jeg noen ettermiddager angrer på at jeg trente om morgenen, for da kan jeg ikke gjøre det på kvelden... Jeg kan jo selvfølgelig, men prøver å holde meg til en treningsøkt om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste negative for meg er at jeg noen ettermiddager angrer på at jeg trente om morgenen, for da kan jeg ikke gjøre det på kvelden... Jeg kan jo selvfølgelig, men prøver å holde meg til en treningsøkt om dagen :)

Me too. Klør etter en ny dag og en ny økt allerede i fem-seks tiden på ettermiddagen. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...