Gå til innhold

Uskrevne regler for trenings-senteret


Titanium

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på hva dere mener er de "uskrevne reglene" når det kommer til trenings-studioet. Jeg lurer stadig på om jeg bryter noen av disse, da jeg ikke har gått på trenings-senter i mer enn ett år:p

Jeg tenker på ting som...

- Hvor lenge kan en person oppholde et apparat mellom settene?

- Hvor nært kan en stille seg ved siden av en annen ved frivektene?

- Hvor høylytt kan en puste før det blir for drøyt?

- Osv...

Så hvor går egentlig grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Du skal se deg jævlig nøye om før du bruker et apparat for å sitte på mens du venter på at treningspartner skal bli ferdig osv.

- Er det tre like apparater og det er mulig å få et apparat ledig mellom deg og en annen, gjør det

- Ikke slipp manualer i gulvet med et brak fra skråbenken din. Får du vektene opp, får du de ned og.

F.eks :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tørke vekk svette fra appararater, matter og benker. Papir + desinfeksjonsvæske

- Ta av vekter fra knebøystativet, og senk gjerne stanga. Alle er ikke 1,90 høye og råsterke

- Hold orden generelt. Det er hyggeligere for alle om man rydder etter seg til nestemann :)

- Rent og anstendig treningstøy

- Snakk i mobiltelefon er kleint, plagsomt og kjipt for andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...