Gå til innhold

Weird/uvanlig/digg mat du har lyst å smake på!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Froskel%C3%A5r-Aftenposten-05.03.08.jpg

Froskelår

OMG, så digg! og fy faen! har du sett froskelår uten skinnet på el? Ser nesten ut som menneske bein, bare veldig veldig muskuløse:

frog24.jpg

og @Magnus tror ikke du får tak i det her nei :( har du smakt det før? Har sååå lyst til å smake på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haggis:

haggis.jpg&sa=X&ei=XnjPTszjOqrZ4QSTv4lN&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEmFWlDFh9eWKdXdgOOgYTRh2vpog

Smalahove:

smalahove-hi.jpg&sa=X&ei=eXjPTpmCHcjP4QSu1PB2&ved=0CAsQ8wc&usg=AFQjCNFrNIJpi5fgm78yqow-rlqzOO6VGw

Jeg er likevel usikker på om jeg hadde fått meg selv til å spise det stakkars sauehodet dersom det lå foran meg. Jeg synes så fryktelig synd på all maten min, og bryter stadig ut midt i måltidet: "stakkars fisken..." :(

Det smaker røkt pinnekjøtt..

Klarr du ikke spise huet får du holde deg unna resten av kroppen også! ! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker røkt pinnekjøtt..

Klarr du ikke spise huet får du holde deg unna resten av kroppen også! ! :p

Og plutselig fristet det ikke å smake smalahove lenger. Pinnekjøtt er ikke godt.

Hadde nok klart det, men ikke uten å synes en smule synd på dyret.

Noe jeg faktisk har smakt, er elghjerte. Det er veldig godt!

elghjerte.JPG&sa=X&ei=GIfPTpHSFabl4QTJo8En&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEBW_-IH4Lv8pYk_RTgKmfu46JuhAspeket+elghjerte.jpg

For noen år siden da jeg var på besøk hos ei venninne, spiste vi elghjerte. Jeg fikk med meg et hjerte hjem av foreldrene hennes - men før jeg dro hjem skulle vi på korøvelse. Så.. Da dro vi dit, og jeg hadde hjertet i håndveska. Folk fikk litt sjokk da ryktet spredde seg om hva jeg hadde i veska mi. Følte meg sett på som gal.

Jeg innser forresten at jeg sier litt imot meg selv når jeg synes synd på maten, samtidig som jeg har funnet på å ha et dyrehjerte i veska..... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innser forresten at jeg sier litt imot meg selv når jeg synes synd på maten, samtidig som jeg har funnet på å ha et dyrehjerte i veska..... :unsure:

Hahaha! Er litt lik selv, hver gang jeg skal spise svinekjøtt så ser jeg for meg grisen og får skyld følelse... så spiser jeg alikevel. :confused: Dama er vegetarianer... Hun gjør opp for det.. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, så digg! og fy faen! har du sett froskelår uten skinnet på el? Ser nesten ut som menneske bein, bare veldig veldig muskuløse:

frog24.jpg

og @Magnus tror ikke du får tak i det her nei :( har du smakt det før? Har sååå lyst til å smake på det!

Haha, det var en jævlig bøs frosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...