Gå til innhold

Weird/uvanlig/digg mat du har lyst å smake på!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Froskel%C3%A5r-Aftenposten-05.03.08.jpg

Froskelår

Escargot.jpg

Snegler

260px-07._Camel_Profile,_near_Silverton,_NSW,_07.07.2007.jpg

Dromedar kjøtt - dette skulle jeg egentlig spist når jeg var i kenya, men de hadde det ikke inne den ganga....

Kan sies at jeg digger å smake på nye mat ;)

Har spist alt fra okseballe, til kamskjell, til oksetartar osv. :D

Froskel%C3%A5r-Aftenposten-05.03.08.jpg

Froskelår

OMG, så digg! og fy faen! har du sett froskelår uten skinnet på el? Ser nesten ut som menneske bein, bare veldig veldig muskuløse:

frog24.jpg

og @Magnus tror ikke du får tak i det her nei :( har du smakt det før? Har sååå lyst til å smake på det!

Annonse

Haggis:

haggis.jpg&sa=X&ei=XnjPTszjOqrZ4QSTv4lN&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEmFWlDFh9eWKdXdgOOgYTRh2vpog

Smalahove:

smalahove-hi.jpg&sa=X&ei=eXjPTpmCHcjP4QSu1PB2&ved=0CAsQ8wc&usg=AFQjCNFrNIJpi5fgm78yqow-rlqzOO6VGw

Jeg er likevel usikker på om jeg hadde fått meg selv til å spise det stakkars sauehodet dersom det lå foran meg. Jeg synes så fryktelig synd på all maten min, og bryter stadig ut midt i måltidet: "stakkars fisken..." :(

Haggis:

haggis.jpg&sa=X&ei=XnjPTszjOqrZ4QSTv4lN&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEmFWlDFh9eWKdXdgOOgYTRh2vpog

Smalahove:

smalahove-hi.jpg&sa=X&ei=eXjPTpmCHcjP4QSu1PB2&ved=0CAsQ8wc&usg=AFQjCNFrNIJpi5fgm78yqow-rlqzOO6VGw

Jeg er likevel usikker på om jeg hadde fått meg selv til å spise det stakkars sauehodet dersom det lå foran meg. Jeg synes så fryktelig synd på all maten min, og bryter stadig ut midt i måltidet: "stakkars fisken..." :(

Det smaker røkt pinnekjøtt..

Klarr du ikke spise huet får du holde deg unna resten av kroppen også! ! :p

Det smaker røkt pinnekjøtt..

Klarr du ikke spise huet får du holde deg unna resten av kroppen også! ! :p

Og plutselig fristet det ikke å smake smalahove lenger. Pinnekjøtt er ikke godt.

Hadde nok klart det, men ikke uten å synes en smule synd på dyret.

Noe jeg faktisk har smakt, er elghjerte. Det er veldig godt!

elghjerte.JPG&sa=X&ei=GIfPTpHSFabl4QTJo8En&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNEBW_-IH4Lv8pYk_RTgKmfu46JuhAspeket+elghjerte.jpg

For noen år siden da jeg var på besøk hos ei venninne, spiste vi elghjerte. Jeg fikk med meg et hjerte hjem av foreldrene hennes - men før jeg dro hjem skulle vi på korøvelse. Så.. Da dro vi dit, og jeg hadde hjertet i håndveska. Folk fikk litt sjokk da ryktet spredde seg om hva jeg hadde i veska mi. Følte meg sett på som gal.

Jeg innser forresten at jeg sier litt imot meg selv når jeg synes synd på maten, samtidig som jeg har funnet på å ha et dyrehjerte i veska..... :unsure:

Annonse

Jeg innser forresten at jeg sier litt imot meg selv når jeg synes synd på maten, samtidig som jeg har funnet på å ha et dyrehjerte i veska..... :unsure:

Hahaha! Er litt lik selv, hver gang jeg skal spise svinekjøtt så ser jeg for meg grisen og får skyld følelse... så spiser jeg alikevel. :confused: Dama er vegetarianer... Hun gjør opp for det.. :whistling:

OMG, så digg! og fy faen! har du sett froskelår uten skinnet på el? Ser nesten ut som menneske bein, bare veldig veldig muskuløse:

frog24.jpg

og @Magnus tror ikke du får tak i det her nei :( har du smakt det før? Har sååå lyst til å smake på det!

Haha, det var en jævlig bøs frosk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...