Gå til innhold

Mastin

Medlemmer
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Mastin

  1. Tommel opp for blueberry cheesecake her også - blander den inn i havregrøten!
  2. Prøvd å vende de i eggehvite - og steke på varmluft?
  3. Takk for meget informativt og grundig svar!
  4. Takk for svar! Har kjørt fullkropp hver dag i den tro at det er den beste måten å få inn en god teknikk på, samt at det belaster muskelgruppene oftere enn ved en splitt. Er fortsatt mye "nybegynner potensiale" i kroppen min tror jeg.
  5. Ønsker tilbakemelding fra noen med litt erfaring i "gamet" på programmet jeg kjører for tiden. Jeg ønsker generelt og bli sterkere og legge på meg mer "masse på kroppen" - da jeg prøver å arbeide meg opp og tilbake etter sykdom! Trener fullkropp 3-4 dager i uken, der jeg kjører følgende; Øvelsene i parentes kjøres annenhver økt! - Knebøy 3x8 - Box jump 3x20 (Gående utfall 3x15) - Leg extension 3x8 - Leg curl 3x8 - Chins 3x8 - Brystpress med manualer 3x8 (militærpress 3x8) - Row 3x8 - Nedtrekk 3x8 Har hittil klart å ha positiv progresjon - har gjort det slik at jeg har økt med 2,5
  6. Litt middagsinspo fra den siste tiden hos meg! Jevnlige oppdateringer på @mastinmat på instagram
  7. hm, kan kanskje erstatte crisps med hakkede riskaker - dog ikke helt det samme men?
  8. Tidlig middag idag. Nigiri inspirert, med byggris og marinert laks - nam! NB - bildet er fra forige gang jeg spiste det samme.
  9. Noen av mine siste middagsmåltider. Har blitt mye fisk- og sjømat i den siste tiden - laks, reker, tunfisk...NAM Oppdaterer jevnlig på instagram med mine måltider på @mastinmat
  10. Takker meg selv for ferdig røre i kjøleskapet og fråtser i disse frokostvaflene!
  11. Her kommer du med mange kloke ord og gode poenger! Dessverre tror jeg at det i dagens samfunn med det store fokuset det er på kropp og helse, er mange som ikke klarer og deffinere hva "sunt" for seg selv. Dermed lar de seg lede av de "målene" som profileres i media, og opplever disse som allment gjeldende. Jeg kan bare basere mine tanker på personlige erfaringer, da jeg har/og opplever en situasjonen der nettopp det som profileres som allmene råd knytte til valg av magrere og lettere produkter, ikke er det "sunneste" for min del som flere av dere poengterer klokelig her. Heldigvis ha
  12. Takk for svar! Det er lett å se seg blind på alle kostholdsråd og tips som nesten utelukkende oppfordrer til valg av lettprodukter og sunnere utgaver av varer på markedet. Jeg tenker at det er et problem at ord som magert/kalorifattig/lettere osv. er blitt synonymt med sunt for majoriteten av befolkningen i det norske samfunnet. Jeg kjenner personlig at det krever bevisthet å distansere seg fra dette, og heller fokusere på hva som er riktig for den enkelte.
  13. Nei, helt enig med deg jeg! For min del vet jeg at det gjør meg godt mentalt å spise sunn og næringsrik mat, noe som er veldig viktig. Kanskje jeg skal prøve en periode der jeg øker inntaket av de matvarene som du nevner, og som jeg allerede bruker idag, for å se hvordan det påvirker fremgangen min.
  14. Ja, så den like etter jeg postet innlegget nå, og den bekrefter vel bare mine minstanker til dels. Men videre lurer jeg fremdeles på om folk vil råde meg til å heller velge matvarer som jeg per idag ikke benytter meg av, eller om jeg skal fortsette i samme kurs som jeg gjør idag. Vil feks. resultatene bli det samme ved å øke i vekt/muskelmasse ved å spise mer "usunne" matvarer, kontra de jeg har listet opp i denne tråden?
  15. Jeg har et ønske om å oppnå økt styrke og må opp i vekt, men føler liksom at ting tar litt lang tid. Har dog økt i de fleste øvelser jeg kjører under treningen min, men er utålmodig på videre fremgang. Jeg mistenker at det er kostholdet mitt som er en begrensende faktor, da jeg kanskje spiser "for sunt." Jeg har et relativt variert kosthold, men som omtrent utelukkende består av sunne råvarer. Typiske matvarer som jeg benytter er; Melkeprodukter (cottage cheese, kesam, yughurt, melk, hvitost), egg, havregryn, knekkebrød, speltlomper, magre kjøttpålegg, stort sett alt av grønnsaker/frukt
  16. Riktig nok ikke spist alt dette til middag idag. Men her er noen av middagene jeg har laget i det siste og delt på @mastinmat på instagram! Sunt og næringsrikt på studentbudsjett, der mange av rettene preges av kreativitet og utnyttelse av råvarer til det ytterste!
  17. Hei! Jeg er klar over at det allerede eksisterer utallige slike tråder der ferskinger i gamet ønsker tilbakemelding på sitt program/opplegg, dette er et innleg av samme type. Målet mitt med treningen er å øke i styrke og vekt, noe jeg allerede har begynt å oppnå siden oppstårt i medio august 2014. Lurer enkelt og greit på hva folk tenker om de øvelsene jeg kjører og mønsteret mtp. repetisjoner og sett. Trener tre til fire dager i uken, da jeg kjører det samme fullkroppsprogramet. - Knebøy - 4x8 - Trusters med manualer - 21, 15, 9 - Hip thrust - 4x8 - Benkpress/Brystpress -
  18. Det er noen nydelige peanøtt-konfekter. En oppskrift jeg selv har komponert frem, rike på sunt fett og proteiner.
  19. Litt av maten jeg har produsert i prosjektet opp i vekt! #mastinmat
×
×
  • Opprett ny...