Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Null?? Seriøst??:D hehe Har du prøvd det selv?

Funker det. Bare følg det som står på det lille glasset så får du fin saus. Men jeg holder meg til den gammeldagse jevninga jeg. Har ikke intoleranser eller noe for noen ting så da kjører jeg på med litt hvetemel :p

Tåler mel, er jo dissa karbohydratene som er så fæle!hehe Bruker alltid mel i hvit saus(som jeg må lage fra brunn grunnet annen allergi), men vil gjerne finne et alternativ..

Problemene mine er ikke karbohydrater.. haha... Jeg skal opp i vekt jeg :p

Annonse

Anbefaler johannesbrødkjernemel. Fåes på helsekostbutikker. Er litt dyrt, men varer lenge og er veldig funksjonelt. Null karbohydrater, null (eller veldig få) kalorier.

Enig. Dette er det beste :) Blir brukt veldig mye i matindustiren som fortykker. E410 :)

Den er veeeldig drøy. Hadde et sånt glass i 8mnd eller no.

http://www.helseogkost.no/nettbutikk/matvarer/mel_flak_gryn_glutenfritt/johannesbroedkjernemel_glutenfritt_75_g

En god kraft (og litt fett ala fløte o.l) + denne = Perfekt saus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...