Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sjekk prisen ;) 750 gram 8,90kr mens 1kg koster 16,90

Shit, jeg ble så glad når jeg så den at jeg ikke så så nøye på prisen. Men ser jo nå at butikken har lurt meg litt:p

Men regner med de kutter helt ut 750g, så vi har vel ikke noe valg..

Annonse

Litt utenom kanskje.. Ble først positivt overrasket da jeg på butikken en dag oppdaget at prisen for grove pitabrød var mer eller mindre den samme som de fine.. Meeen, synd det er bare er 5 stk i en pk. med grove, mens det er 6 stk. i en pk. med fine :p

prisstigningen er vel fordi størrelsen ble byttet ut samtidig med at alle priser ble konsumprisindeksert. det er ikke alltid svindel, vel?

Vi tenkte på pris per kg. Koster ca 8 for 750 gram, og 16 for 1 kg. Da burde den vært 1,5 kg da! Hva betyr konsumprisindeksert? :p

Gjest Slettet
Vi tenkte på pris per kg. Koster ca 8 for 750 gram, og 16 for 1 kg. Da burde den vært 1,5 kg da! Hva betyr konsumprisindeksert? :p

Tror sta enten er økonom eller studerer til å bli økonom ihvertfall(eller har litt mer enn gjennomsnittlig kunnskap innenfor makro/mikro økonomi) hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...