Gå til innhold

P-pillen Diane


vida

Anbefalte innlegg

Kanskje litt teit å kommentere et innlegg som er 1 år gammelt, men who cares! :D Syntes du det gjorde vondt å sette spiral? Har du kobber eller hormon? Skal sette inn min så fort jeg får time hos gynokolog, og gleder meg VILT til å slippe å tenke på å ta den jævla cerazette-pilla til samme tid hver dag! Har du vært fornøyd så langt? :D

Det var ubehageli å få satt inn ja, mn det varte bare 2 sek;) Så det er ingen sak i verden! Jeg har hormonspiral og det er fantastisk å slippe å tenke på noe som helst ja:D Er kjempe fornøyd, så anbefaler det virkelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ubehageli å få satt inn ja, mn det varte bare 2 sek;) Så det er ingen sak i verden! Jeg har hormonspiral og det er fantastisk å slippe å tenke på noe som helst ja:D Er kjempe fornøyd, så anbefaler det virkelig!:)

Så bra! Venter bare på time i posten jeg nå, og gleder meg helt vilt til å slippe å tenke på disse p-pillene. Har tenkt på hormonspiral selv, men har du hatt noen bivirkninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæi, jæi har kåberspiral, Asl?

Virkelig, PRØV den spiralen. Det koster et par hundrelapper og en legetime! Det lureste valget jeg har tatt i hele mitt liv! Slutta på pillenene etter 9 år = nytt menneske. Ikkje kast bort ungdommen i hormonhelvete jenter :(

Skal ikke ha, men bare lurer. Piper det i sikkerhetskontrollen på flyplassen med kobberspiral? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Venter bare på time i posten jeg nå, og gleder meg helt vilt til å slippe å tenke på disse p-pillene. Har tenkt på hormonspiral selv, men har du hatt noen bivirkninger? :)

Så spennede! Veeeldig digg å slippe å tenke på ppiller hver dag:p hadde menssmerter første uken, og små blødninger 1-3 uker etter den ble satt inn, men utenomdet har jeg ikke hatt noe :) *bak i bordet* .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk den satt inn desember 2012, så 14 mnd :)

Og du hadde bare småblødninger du første 2-3 ukene også har du ikke hatt noe siden da? Beklager at jeg spør mye, men er litt nyskjerrig på hormonspiral. Fått så mye ubehag av p-piller + har migrene som er en negativ faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du hadde bare småblødninger du første 2-3 ukene også har du ikke hatt noe siden da? Beklager at jeg spør mye, men er litt nyskjerrig på hormonspiral. Fått så mye ubehag av p-piller + har migrene som er en negativ faktor.

Får mensen hver mnd slik som normalt, men det har jeg fått uansett når jeg brukte både ppillen, minipillen og spiralen så tror ikke det er noe som får mensen min til å forvinne o_O

Men har venniner som har mistet mensen helt når de fikk hormonspiralen :-)

Har også migrene, så har fått mye mindre migreneanfall etter jeg sluttet på ppillen.

Bare spørr i vei:D Glad for å kunne hjelpe :smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mensen hver mnd slik som normalt, men det har jeg fått uansett når jeg brukte både ppillen, minipillen og spiralen så tror ikke det er noe som får mensen min til å forvinne o_O

Men har venniner som har mistet mensen helt når de fikk hormonspiralen :)

Har også migrene, så har fått mye mindre migreneanfall etter jeg sluttet på ppillen.

Bare spørr i vei:D Glad for å kunne hjelpe :smug:

åja okei:) Har lest mye om hormonspiral på nettet, men kjedelig å lese det samme om og om igjen. Får litt bedre "inntrykk" når jeg kan lese om andres erfaringer med det, enn generell legefakta som man lærte i 7.klasse:p Er menstruasjonen din regelmessig nå da? Slet mye med uregelmessig mens før jeg startet med p-pillen. Er vel eneste grunnen til at jeg gidder å bruke den nå så jeg faktisk kan ha litt oversikt over når den kommer og ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja okei:) Har lest mye om hormonspiral på nettet, men kjedelig å lese det samme om og om igjen. Får litt bedre "inntrykk" når jeg kan lese om andres erfaringer med det, enn generell legefakta som man lærte i 7.klasse:p Er menstruasjonen din regelmessig nå da? Slet mye med uregelmessig mens før jeg startet med p-pillen. Er vel eneste grunnen til at jeg gidder å bruke den nå så jeg faktisk kan ha litt oversikt over når den kommer og ikke kommer.

Ja, husker jeg også satt å googlet før jeg skulle ta den. Greit å ha noen å spørre :)

Ja menstrasjonen kommer altså på dagen, nesten på klokkeslaget når den skal. Har app på mobilen så har 100% kontroll :p Har noe menssmerter første dagen, men det er jo normalt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...