Gå til innhold

Stamina HOT


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...
  • 1 år senere...

Annonse

Stamina Hot Porsgrunn,

Helt ok center med en fin fördelning utav manualer och stänger. Kunde varit 1-2 stativ till för att undvika kö och gärna 1-2 ställbara stativ för kabelövningar.

Trevlig personal och enkel atmosfär.

Negativt blir musikradion. Ibland är det snooze-fest.

/Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamina Hot Porsgrunn,

Helt ok center med en fin fördelning utav manualer och stänger. Kunde varit 1-2 stativ till för att undvika kö och gärna 1-2 ställbara stativ för kabelövningar.

Trevlig personal och enkel atmosfär.

Negativt blir musikradion. Ibland är det snooze-fest.

/Andre

Enig med musikken!! Skulle ikke tro de ville oppmuntre til trening men yoga noen ganger ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente på Stamina Danmarksplass i Bergen i hele fjord. Anbefales ikke! "Ranet" meg for ca 3-4000 kroner i inkassoregninger...

Kort fortalt så visste ikke jeg at jeg måtte fysisk gå i skranken å melde meg ut når kontrakten gikk ut, siden de to andre sentrene jeg har gått på ikke hadde hatt det slik (småbyer). De refererte til kontrakten som var mitt ansvar å lese, men jeg hadde bare fått den ene siden av kontrakten som ikke inneholdt den paragrafen. På toppen av dette fant jeg ikke ut at jeg hadde fått regninger som ballet på seg til godt over 1000 kroner, fordi de bestemte seg for å sende til adressen jeg er folkeregistrert på, men jeg bodde i der i det tidsrommet, fikk ikke beskjed av mamma (folkeadressen min) og hadde ikke mulighet til å hente brevene. Jeg ringte og forklarte og fikk bare klar beskjed på at jeg måtte betale regningen, og at det var ingenting de kunne gjøre.

Det hun dama på telefonen ikke fortalte meg var at det var en måneds oppsigelsestid, som heller ikke ble opplyst om eller stod i den ene siden av kontrakten jeg hadde fått. Det samme skjedde som før, og jeg endte opp med å måtte betale ca 3-4000 kr til sammen, som jeg til slutt bare betalte for å slippe å ha noe med de å gjøre igjen.. Jeg prøvde selvfølgelig å ringe og forklare situasjonen og snakket med en annen mann, han beklaget veldig og skjønte ikke hvorfor hun andre ikke hadde opplyst om oppsigelsestiden, men at jeg måtte betale siden den nesten var gått til inkasso.

Her er man bare ute etter penger, og kundeservice har de visst ikke hørt om.

Det jeg lærte av dette er at jeg alltid skal være NØYE med å få begge sider av kontrakten og besøke mamma oftere. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo? :p

Det er veldig behagelig å trene i singlet synes jeg da, og helt ærlig, ja da er kjekt å se skuldre- og ryggmuskler.

Håpe du er like ivrig på å drasse rundt med håndduk da.. Det er dessverre maaaange som liker å kline til alt med svette og som ikke evner å vaske litt etter seg så nestemann sitter fast i nedsvettet og klisset utstyr. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente på et av senterene de har i Harstad når jeg var hjemme på juleferie. Fikk ikke så godt inntrykk av senteret, veldig liten og klønete frivektsavdeling, der rackene sto helt tett inntil hverandre i en smal passasje. Assbumpa han som sto på andre veggen når jeg tok mark, litt for intim trening for min del. Sånnsett passer det jo navnet, for det var ikke langt unna å bli x-rated :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe du er like ivrig på å drasse rundt med håndduk da.. Det er dessverre maaaange som liker å kline til alt med svette og som ikke evner å vaske litt etter seg så nestemann sitter fast i nedsvettet og klisset utstyr. Herlig!

Ja, fordi t-skjorter er jo vanntette, så da legger man ikke igjen noe svette :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...