Gå til innhold

Stamina HOT


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Stamina HOT tromsø: 1 knebøyrack (alt for lite), 2 benker med stang 3 benker for hantler (også alt for lite). Alt for trangt, apparatene står så å si oppå hverandre. Pent bygg og pen badstu. Og hyggelig betjening :) Men glad jeg sluttet, og bytte til en plass hvor en kan løfte en hantel uten å være redd for å komme borti han ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh gjør du det? :D Har et stort ønske fra meg og flere andre jeg har pratet om, å få inn liggende lårcurl maskinen! Er et stort savn akkurat den :love:

Det er bestilt nye apparater, men vet ikke hva som er bestilt! Men spør om hjelp til innstilling av apparatet så kanskje du får kontakt?:)) Skal være en veileder tilgjenglig fra 09 - 21 på hverdager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var der og trente et par ganger i helga. Bra, men likte det bedre før da det var Flex, og man kunne trene i singlet :)

Sentrum har aldri vært Flex, bare seljestad var Flex :p

Sentrum var friskhuset før, og før det var det trimloftet. Holder meg stort sett på Flex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamina HOT tromsø: 1 knebøyrack (alt for lite), 2 benker med stang 3 benker for hantler (også alt for lite). Alt for trangt, apparatene står så å si oppå hverandre. Pent bygg og pen badstu. Og hyggelig betjening :) Men glad jeg sluttet, og bytte til en plass hvor en kan løfte en hantel uten å være redd for å komme borti han ved siden av.

Enig, nytt og fint men traangt.. Hadde planlagt ei hel uke trening når jeg var hjemme i januar, endte opp med to økter før jeg gav opp pga direkte mistrivsel i lokalene. det var rotete, manualer manglet, og masse bro's som sto å dytta på hverandre. Trives myyye bedre på Stamina her på Sortland, god plass, hantler opp til 60 kg, og greit utvalg av både apparater og vektskiver i forskjellige størrelser. Har vært der så mye i det siste at stortsett alle kjenner meg igjen og det er jo greit. Kan være litt kø innimellom, men det er som regel på et gitt tidspunkt. En ting er ihvertfall sikkert, når jeg flytter tilbake til Tromsø sier jeg opp Stamina HOT på dagen :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der og trente et par ganger i helga. Bra, men likte det bedre før da det var Flex, og man kunne trene i singlet :)

Stamina Hot Flex ja :) Singletforbud er teit, men jeg så ikke knebøyrack med sikring? Var ihvertfall uendelig mange apparater i alle varianter der, det skal de ha, stort og romslig for alle og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...