Gå til innhold

Smaker på Whey-80


Indigo

Anbefalte innlegg

Proteinpulveret jeg kjøpte sist var Whey-80 med sjokoladesmak fra Gymgrossisten.no. Nå er det på tide å kjøpe nytt, og jeg vurderer å prøve en ny smak. Smakene som er tilgjengelig er:

Banan

Bringebær

Jordbær

Mintsjokolade

Naturell

Sjokolade

Vanilje

Er det noen som har smakt noen andre enn den med sjokolade og har noen tips? Mintsjokolade og vanilje er det som frister mest så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte smaksprøver av omtrent samtlige (ikke mintsjokolade), og må ærlig talt si at ingen av de smakte særlig godt. Jeg blander med vann, og det kan selvfølgelig påvirke det hele.

Jeg blander med melk og det er digg :D hehe.. Smaker litt merkelig med vann, men det gjør alt proteinpulver syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med en 4kg pose sjokolade selv. God å blande med både vann og melk, men er litt lei av sjokoladesmak så jeg kjøpe meg jordbær.

Har smakt både vanilje og banan. Kan si så mye som at vanilje er det værste jeg har smakt. Ikke god i det heletatt, hehe.

Banansmak var terningkast 5-. Grei å blande med både melk og vann.

Jeg satset litt å håper virkelig jordbær smaker bra, hvis ikke venter det meg 1 måned med brekninger :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...