Gå til innhold

Fine bokser til proteinpulveret


OhMickey

Anbefalte innlegg

Har jo som mange her kilosbokser med proteinpulver, pannekakemix og diverse stående på kjøkkenbenken, men spesielt pent er det jo ikke å se på. + at alle som kommer på besøk tror jeg går på anabole steroider :shifty:

Noen her som vet hvor man kan får tak i fine bokser til å ha 1000g pulver i? Så kan jeg sette de på kjøkkenhylla :D Har sett litt i butikkene, men alt er jo så smått !:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea har mye rart. Denne er svær men ikke spesiellt lufttett så tror ikke den egner seg så veldig bra. Ville heller satset på noe som denne. Men nå er ikea kanskje litt langt å kjøre for deg :D

Ja er et godt stykke, nærmeste er faktisk Haparanda :(

Men Ikea ser etter tomt i Tromsø atm, så satser på de kommer i løpet av 2013. I mellomtiden må jeg prøve å finne proteinboksene mine en annen plass :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Hva med å pynte boksene? Kjøpe litt sånn filt, sølvfolie, glitter osv? Matcher på nulltid da :) Det gjør jeg! Er nesten blitt som en del av innredninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Du hadde laget..? Jøss.

---

Men ellers er norgesglass (fra åhlens bl.a.) fine. Jeg har også en del bokser fra Rema 1000. Får plass til 1 kg-bokser i de i hvert fall.

Ja jøss, jobber på påskekylling kolleksjonen allerede, probleme er å vite akkurat hvilket pulver jeg har til påske, så må strikke opp hele linja. Viktig å være tidlig ute, så ikke påsken kommer som kailln på kjærringa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clas Ohlson! De har lufttette og utrolig gode bokser, helt gjennomsiktige og i masse ulike størrelser. Alle mine pulvre får gleden av å bo i hver sin slik én, da mine foreldre misliker at alt bolepulveret mitt står fremme i masse store kanner :giggle: Pleier bare å klistre på en lapp på dem med hvilken type det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clas Ohlson! De har lufttette og utrolig gode bokser, helt gjennomsiktige og i masse ulike størrelser. Alle mine pulvre får gleden av å bo i hver sin slik én, da mine foreldre misliker at alt bolepulveret mitt står fremme i masse store kanner :giggle: Pleier bare å klistre på en lapp på dem med hvilken type det er :)

Smart, thanks ;) Skal dra å shoppe til helgen.

Tipper jeg kan skrive med whiteboard tusjer på dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Du kan også ha pulveret i Zip poser gjemt i komfyren eller noe.

[ATTACH]82420[/ATTACH]

Om det virkelig er fare på ferde kan hun også prøve å gjemme de i sisternen på doen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...